Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Vaknat
Frukost
Packat i hybrid som inte startar
Skrapat rutor på bensinbil
Åker
Frukost
Packat i hybrid som inte startar
Skrapat rutor på bensinbil
Åker
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har bara hunnit rensa kattlådan, dammat, startat en tvätt och lagt disk i blöt än så länge. Men det är tidigt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs,
Har ni två bilar?
Har ni två bilar?
Varit ute med hunden. Vi mötte en gubbe som hade sin medelstora hund lös. Den stannade när gubben började skrika åt den.
Sedan när vi gått en liten bit vände jag mig om, eftersom gubben fortfarande skrek åt hunden. Han slog sin hund på huvudet och jag vrålade "sluta slå hunden!". Gubben skrek något ohörbart åt mig och jag svarade "håll käften gubbjävel!". Han fortsatte. Jag vrålade igen "man slår inte djur!". Jag ångrar att jag inte ringde polisen.
Sedan när vi gått en liten bit vände jag mig om, eftersom gubben fortfarande skrek åt hunden. Han slog sin hund på huvudet och jag vrålade "sluta slå hunden!". Gubben skrek något ohörbart åt mig och jag svarade "håll käften gubbjävel!". Han fortsatte. Jag vrålade igen "man slår inte djur!". Jag ångrar att jag inte ringde polisen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Krokus wrote: ↑05 Jan 2025, 09:59 Varit ute med hunden. Vi mötte en gubbe som hade sin medelstora hund lös. Den stannade när gubben började skrika åt den.

Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
En del bör inte ha djur
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Håller med. Har man inget tålamod med djur ska man inte ha dem.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mässa
Sovit middag
Lagat laxsoppa
Gymmat
Sovit middag
Lagat laxsoppa
Gymmat
Last edited by Zoidar on 06 Jan 2025, 02:00, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag sov hela dagen. Kunde inte somna på natten och decka väl vid 8 på morgonen. Helt perfekt nu i vinter. Man ser inget dagsljus om man gör så. Det tär enormt på mig. Som att tända av på droger.
Bättre gå upp få lite ljus och sen sova middag. Om det nu funkar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34