Japp vare!
Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Älskar min lilla dammsugare jag fick i julklapp. <3 Har dammsugit oftare nu.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Kan stå på ett ben på vänster ben utan att det gör ont.
Jag älskar också min nya dammsugare. Det är en Samsung Pet Edition med olika munstycken.mrsearlgray wrote: ↑02 Jan 2025, 11:13 Älskar min lilla dammsugare jag fick i julklapp. <3 Har dammsugit oftare nu.
Bra gjort Geta! Det är nog din idoga träning som gett effekt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, träning är melodin.
Min hund ligger och sover på mina fötter. Hon vet att det inte händer nånting på ett tag. Det är fördelen med fasta rutiner. Hunden får en struktur och blir mera nöjd.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Katten som jag vaktar är också van vid mina rutiner.
Bra dag generellt
In a world where you can be anything, be kind.
Mässan var över förväntan. Lite sugen att bli katolik, men kan inte köpa deras läror rakt av, så får nog fortsätta som protestant.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fått skjuts hem med bil och alla julsaker!!!
Min hund var duktig på promenaden idag. Jag låter henne gå utan koppel på morgonen/natten. Det går alltid bra hittills.
Fast nu önskar jag att hon var lite större. För att avskräcka skumma nattvandrare. Med min gamla hund hade jag kännt mig helt trygg. Hon var stor.
Ingen skulle ha chansat med henne. Hon såg ut som en schäfer ungefär fast större. Och sötare i ansiktet. Jag saknar henne!
Fast nu önskar jag att hon var lite större. För att avskräcka skumma nattvandrare. Med min gamla hund hade jag kännt mig helt trygg. Hon var stor.
Ingen skulle ha chansat med henne. Hon såg ut som en schäfer ungefär fast större. Och sötare i ansiktet. Jag saknar henne!
Fått hem mat från ica. Och de hade kvar julmust!!! :D