Visst är det sant. Men det är inte skådespelare.
Intelligens
Moderator: Moderator 1
Re: Intelligens
AI:n är programmerad på en skådespelares röst.
Ja, min bild var falsk alltså AI-genererad!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jaja, det har jag själv lekt med Geta. Jag gjorde texter med Sir David Attenborough 

Blir nog svårt att ha ett förhållande med en robot. Tror det är omöjligt, även i framtiden.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Varför inte? Det finns ju knäppskallar som har förhållanden (tror de) med dockor . Måste ju bli ganska ensidigt

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ok, inga friska människor.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag är inte så säker på det. Borta i Japan, där ensamhet sägs vara vanligt, har de mekaniska husdjur har jag hört. Eller sett på tv antagligen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Nu har dem en artikel militär datasäkerhet i DN, hotet är AI-baserade hackers. Om det nu ska vara hemligt med dessa människor som sysslar med dessa superhemliga arbeten, varför dem talar om vilken stad dem befinner sig i. Typisk media, dem hänvisar till yttrandefrihet, men när det gäller sveriges säkerhet så ska inte en artikel som denna existera. Konstigt, nu är militären rädda för AI!