Vad planerar du att köpa?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad planerar du att köpa?

Post by memphis »

Billy bokhylla vit smal
2 st lådor för förvaring under sängen
Eventuellt en bäddmadrass
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Blev ingen bäddmadrass idag för den jag ville köpa var slut. Ska köpa den när den kommer in i lager.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Bra vinterstövlar som man inte smör utan bara hoppar i. Jag hade mina Lundhags i Västerbotten och de är ett as att snöra. Och sen ta av sig. Och på sig och av sig och på sig osv. Har hittat ett par som jag ska köpa. Investeringar inför framtiden.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Kan rekommendera Polar-stövlar. De är mycket varma och vattentäta. De håller i ca tre vintrar med flitig användning, sen brukar det bli nån spricka. Det går fortfarande att använda dem , men de är inte längre vattentäta då.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Har kollat in baffin. Ska köpa ett par därifrån, de verkar passa det jag vill ha dem till. Men tack för tipset! Ska obsolet kolla in.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Obsolet betyder väl att det är gammaldags.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Inget just nu. Är nöjd med dagens köp. Hyllan står på plats och i morgon ska jag fixa med sänglådorna. Bäddmadrass fick jag iofs inte tag på idag. Men jag hittade en rabattkupong hos Mio Möbler. Fast den visade sig vara ganska värdelös. 250kr i rabatt bara. Hade hellre sett 20% på köpet.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Björn borg-kalsonger
Nikotintuggummi
Saker från Moder Jord
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har kollat in bäddmadrass hos Mio Möbler. Med rabatten jag har kostar den madrassen lika mycket som Ikeas. Och jag tror att Mio har bättre kvalitet. Madrassen är iaf Svenen-märkt och det är inte Ikeas madrasser.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag var på loppis igår igen o letade efter ett svart lakan, att kanske hänga medaljerna på istället. Hittade inget, men de skulle hålla ögonen öppna efter ett, på loppisen åt mig.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Höll på att köpa träningskläder på rea fast jag tränar ju inte. Inte lär jag träna mer bara för att jag har snygga tights inte. Så jag avstod.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Richard wrote: 10 Jan 2025, 07:41 Jag var på loppis igår igen o letade efter ett svart lakan, att kanske hänga medaljerna på istället. Hittade inget, men de skulle hålla ögonen öppna efter ett, på loppisen åt mig.
Kan du ju beställa. Nått snyggare än bomull. Satin? Kostar ingenting.

https://www.shein.se/goods-p-34235068.h ... &lang=sesv
Post Reply