Paket!

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Richard
Administratör

Re: Paket!

Post by Richard »

zoegas wrote: 09 Jan 2025, 14:50 Jag har bara använt UPS en gång. Det var strul då, sade att de varit här men det hade dem inte.
Ja, det sa dom här med, att de varit här alla 3 dagarna, fan heller jag var hemma precis hela dagarna! Så har de en helt värdelöst kundtjänst där man ska säga hela numret på försändelsen som ser ut som typ FRI2P8TT4J3A2T4TJ87R4FQF till nån indier o hålla på att bokstavera det, det är inte det lättaste.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Beställt nikotintuggummi
In a world where you can be anything, be kind.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Kommer ett paket från amazon idag med en tvättkorg eftersom jag hatar att vika tvätt och behöver en till som jag kan lägga den rena tvätten i...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Idag paket från moder Jord! :)
Richard
Administratör

Post by Richard »

5 medaljer o 5 mynt i dagens paket...

Image

Nu kommer det inget mer på ett tag, möjligen det från UPS.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Lite smågrejer. Ett långt rökelsefat som förhoppningsvis fångar upp askan bättre? Strumpor, elefant, elefant tyg, lavasten, rökelse, tvål, ”diamant” att hänga upp, rosa fat men månar på, påse och tvål. Det var det hele?
IMG_3986.jpeg
IMG_3986.jpeg (864.25 KiB) Viewed 250 times
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Imorgon måste jag hämta paketet som ligger på Axtorpet. Ska gå utan hundarna eftersom jag inte törs lämna dem utanför affären. Man skulle haft nån låsanordning som gjorde stöld omöjligt. Men något sådant har jag aldrig sett.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Har beställt ett dnatest som ankom Sverige idag.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag ska köpa ett dna-test till hunden. Skulle gärna ha svart på vitt vad hon är för raser. Det är ju det första folk frågar när vi är ute.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

memphis wrote: 10 Jan 2025, 19:35 Imorgon måste jag hämta paketet som ligger på Axtorpet. Ska gå utan hundarna eftersom jag inte törs lämna dem utanför affären. Man skulle haft nån låsanordning som gjorde stöld omöjligt. Men något sådant har jag aldrig sett.
Jag vågar inte heller lämna Loppan utanför affärer. När vi åker till Willys turas jag och farsan om att handla och att vara ute med henne. För övrigt handlar jag bara på Hemköp som är nära och då kan jag lämna henne hemma en liten stund.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

amandara wrote: 10 Jan 2025, 20:29
memphis wrote: 10 Jan 2025, 19:35 Imorgon måste jag hämta paketet som ligger på Axtorpet. Ska gå utan hundarna eftersom jag inte törs lämna dem utanför affären. Man skulle haft nån låsanordning som gjorde stöld omöjligt. Men något sådant har jag aldrig sett.
Jag vågar inte heller lämna Loppan utanför affärer. När vi åker till Willys turas jag och farsan om att handla och att vara ute med henne. För övrigt handlar jag bara på Hemköp som är nära och då kan jag lämna henne hemma en liten stund.
Samma här! Jag vaktar min kompis taxar och hon handlar! Folk brukar vilja klappa taxar ofta! :)
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Väntar ett dunderpaket på måndag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply