Vad har du lärt dig idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Vad har du lärt dig idag?

Post by MsTibbs »

Zoidar wrote: 10 Jan 2025, 13:53
MsTibbs wrote: 10 Jan 2025, 11:56 Jag hade blå date!
Med en moderat?
Nej, parfym. På 90-talet! Tog den blå då det var en blond tjej på den.
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Kan tipsa om Essnce! 360 kr flaskan au de parfym.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

amandara wrote: 10 Jan 2025, 17:10 Kan tipsa om Essnce! 360 kr flaskan au de parfym.
Jag har en parfym som ser ut som en högklackad sko. Men vi får inte ha parfym på jobbet. Nån är allergisk.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

MsTibbs wrote: 10 Jan 2025, 17:10
amandara wrote: 10 Jan 2025, 17:10 Kan tipsa om Essnce! 360 kr flaskan au de parfym.
Jag har en parfym som ser ut som en högklackad sko. Men vi får inte ha parfym på jobbet. Nån är allergisk.
Jag brukar inte heller ha parfym, till vardags - inte för att jag inte kan. Men den här parfymen jag har kommer jag använda. Men jag har inget jobb eller sånt så det går ju bra här i min lilla privata verklighet :) . De parfymer jag haft tidigare har inte doftat ett skit ens för mig. Essnce är ren parfym och jag känner doften själv, åtminstone. Min är lagom stark , men jag har känt av Essnce parfymer som doftar på långt avstånd!
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

amandara wrote: 10 Jan 2025, 17:14
MsTibbs wrote: 10 Jan 2025, 17:10
Jag brukar inte heller ha parfym, till vardags - inte för att jag inte kan. Men den här parfymen jag har kommer jag använda. Men jag har inget jobb eller sånt så det går ju bra här i min lilla privata verklighet :) . De parfymer jag haft tidigare har inte doftat ett skit ens för mig. Essnce är ren parfym och jag känner doften själv, åtminstone. Min är lagom stark , men jag har känt av Essnce parfymer som doftar på långt avstånd!
Jag gillar att ta litegrann bara, som inte luktar för starkt. Men har en kompis som är jättesllergisk, halsen svullnar! :o
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Urk! Allergier är inte att leka med. Min svåger har getingallergi som är potentiellt dödliga. Sånt måste man tänka på.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Var en mycket trevlig manlig sjuksköterska som tog mina prover idag. Han var svart och log mycket. Skickligt satte han nålen i armen också. Bara ett litet blåmärke blev det.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Det blev 70 kronor av all pant som mamma tog med sig härifrån igår.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

memphis wrote: 10 Jan 2025, 19:20 Var en mycket trevlig manlig sjuksköterska som tog mina prover idag. Han var svart och log mycket. Skickligt satte han nålen i armen också. Bara ett litet blåmärke blev det.
Skönt när man får träffa bra folk!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja!
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Letar upp namn på det å jag inte mindes:

Honungskalcit
Solsten
IMG_3991.jpeg
IMG_3991.jpeg (3.56 MiB) Viewed 239 times
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag har en gua sha-skrapa i den där fläckiga stenarten. Har inte använt den så mycket som jag trodde.
Post Reply