Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Fick ett program av PC-tidningen gratis som annars kostar 200 kronor!
"Jag har fått tag på det helt nya Ashampoo Easy Paint, som är en exemplarisk ersättare för gamla Paint.
Jag har till och med fått lov att ge dig det i present, trots att programmet normalt kostar 200 kronor.".
"PC-tidningen"
Fast har man som jag har Adobe Creative Cloud abonnemang så har man i princip allt!
"Jag har fått tag på det helt nya Ashampoo Easy Paint, som är en exemplarisk ersättare för gamla Paint.
Jag har till och med fått lov att ge dig det i present, trots att programmet normalt kostar 200 kronor.".
"PC-tidningen"
Fast har man som jag har Adobe Creative Cloud abonnemang så har man i princip allt!
Det som kan plåga mig idag är att människor som jag känner vill inte veta av den nya tekniken som kommer hela tiden! Jag tycker det är spännande tid att leva idag med all massa teknik och så ska jag samtala med andra men det går inte för de kan ingenting. Det blir att kvinnorna bara pratar mest skit om allt och alla samtidigt som jag är tyst. Önskar jag träffade människor på min nivålängd! Visst, kvinnorna är väl bra på sitt sätt men som sagt, jag kan sakna människor på min nivålängd.
Jag blir kallad utav kvinnor för satan för jag gillar AI, Trump, Elon Musk, Putin, även ukrainska presidenten som har förhoppningar om Trump och så vidare. Medan andra lever i fel tid och rum mer och mer idag så känns det som om jag själv lever mer och mer i rätt tid och rum.
Du behöver umgås med snubbar för det.
Jag frågade idag en kvinna: - "Varför kalla ni mig jämt för satan?". Hon sa: - "Det är inte mot dig personligen utan satan bakom dig!".
Ja, jag kan sakna en kompis som jag kan spela fotboll eller ishockey med:

Dream Scenario är bra - kunde skratta flera gånger åt den filmen. Filmen påminner mig mycket om mina egna psykoser som jag har haft sen våren 1990. Kul att man äntligen kunde göra en film om sådana teorier som jag själv har haft i mitt liv.
"Drottning Sonja av Norge, 87, har lagts in på sjukhus.
Hon drabbades av hjärtflimmer under en skidtur tidigare under lördagen, skriver norska kungahuset i ett pressmeddelande.".
"Expressen"
Jag själv drabbades av hjärtflimmer redan runt 45 årsålder. Inte för att jag tror drottningen Sonja går på psykmedicin men jag tror själv att jag fick hjärtflimmer på grund av psykemedicinen Risperdal som jag är tvångsmedicinerad med.
Hon drabbades av hjärtflimmer under en skidtur tidigare under lördagen, skriver norska kungahuset i ett pressmeddelande.".
"Expressen"
Jag själv drabbades av hjärtflimmer redan runt 45 årsålder. Inte för att jag tror drottningen Sonja går på psykmedicin men jag tror själv att jag fick hjärtflimmer på grund av psykemedicinen Risperdal som jag är tvångsmedicinerad med.
Dream Scenario filmen handlar om att man är i andras drömmar när man sover! Låter roligt men om det är på riktigt då är det mindre roligt. Ungefär som om man har telepatiska förbindelser med andra vare sig man vill eller inte - vilket kan vara jobbigt om man tror på det.
Nästa film som jag ska se blir nog den denna ikväll eller i natt:
AFRAID - Official Trailer (HD):
https://www.youtube.com/watch?v=LE5QzD_qtxs
AFRAID - Official Trailer (HD):
https://www.youtube.com/watch?v=LE5QzD_qtxs
Jag ska se om jag i år till våren kan flytta min elektronikhylla med saker till förrådet - måste få bort sakerna från förrådet först och det lyckades jag inte förra året. Förrådet ska bli mitt lilla hobbyrum har jag tänkt mig där jag kan jobba.
Vill flytta den här hyllan med arbetsbänk till förrådet:

Jag behöver mer förvaring så jag ska eventuellt beställa:

Vill flytta den här hyllan med arbetsbänk till förrådet:

Jag behöver mer förvaring så jag ska eventuellt beställa: