Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Att injektionen inte gjorde särskilt ont idag. Det var samma sköterska som förra gången och då tryckte hon in allt så snabbt och det gjorde svinont. Hon var snabb denna gången också. Men det gjorde inte lika ont.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Att jag har doftljus. Råkade bränna maten men "fixade biffen" och dåliga lukten med doftljus. 

- Hercules723
- Hafniummedlem
Brukar bara bli högst ett fel på spanska med Duolingo. Mycket liknar portugisiska, än så länge. 

Kan du portugisiska?Hercules723 wrote: ↑13 Jan 2025, 23:03 Brukar bara bli högst ett fel på spanska med Duolingo. Mycket liknar portugisiska, än så länge.![]()
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Har tränat det med Duolingo i ungefär 80-dagar. Men jag tycker det är svårt att snacka... inte så "intuitivt" som spanskan verkar vara.Zoidar wrote: ↑13 Jan 2025, 23:06Kan du portugisiska?Hercules723 wrote: ↑13 Jan 2025, 23:03 Brukar bara bli högst ett fel på spanska med Duolingo. Mycket liknar portugisiska, än så länge.![]()
Vill testa Duolingo.Hercules723 wrote: ↑13 Jan 2025, 23:08Har tränat det med Duolingo i ungefär 80-dagar. Men jag tycker det är svårt att snacka... inte så "intuitivt" som spanskan verkar vara.Zoidar wrote: ↑13 Jan 2025, 23:06Kan du portugisiska?Hercules723 wrote: ↑13 Jan 2025, 23:03 Brukar bara bli högst ett fel på spanska med Duolingo. Mycket liknar portugisiska, än så länge.![]()
Bra möte med psykiater
In a world where you can be anything, be kind.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Spanskakursen med Duolingo, den var mer övergriplig. Och det är klart, spanska är en av världens absolut populäraste språk, så bolaget lägger nog mest resurser på spanskan och engelskan.
Jag testade tyskan. Har baskunskap i tyska. Kul app!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Kör hårt! Z! 

Tack detsamma!

Det är inget gratis program? Finns gratis. Jag var inne på Arabiska men sen blev jag rasist.