Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by MsTibbs »

Psykiater
Hämtat Theralen
Hämtat paket
Hemma
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Theralen alltså. Vilken jävla skitmedicin det är. Smakar förfärligt, har nästan ingen effekt alls. Jag betackar mig!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

memphis wrote: 13 Jan 2025, 21:35 Theralen alltså. Vilken jävla skitmedicin det är. Smakar förfärligt, har nästan ingen effekt alls. Jag betackar mig!
Man får inte bättre i Värmland. Värmland var högst i att ge ut narkotikaklassat, och nu vill de göra upp tror jag. Har haft Xanor rätt mycket och den var bättre. Men den får man inte längre.
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

MsTibbs wrote: 13 Jan 2025, 23:15
memphis wrote: 13 Jan 2025, 21:35 Theralen alltså. Vilken jävla skitmedicin det är. Smakar förfärligt, har nästan ingen effekt alls. Jag betackar mig!
Man får inte bättre i Värmland. Värmland var högst i att ge ut narkotikaklassat, och nu vill de göra upp tror jag. Har haft Xanor rätt mycket och den var bättre. Men den får man inte längre.
Samma sak här. Jag har inte sovit bra på över ett år men får ändå bara theralen att sova på. Har sagt till dem att theralen inte hjälper mig att sova. Men jag pratar för söva öron.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

memphis wrote: 13 Jan 2025, 23:25
Samma sak här. Jag har inte sovit bra på över ett år men får ändå bara theralen att sova på. Har sagt till dem att theralen inte hjälper mig att sova. Men jag pratar för söva öron.
Knasigt! Theralen gav mig mardrömmar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Bryggt kaffe och ätit två tekakor med räkost.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

memphis wrote: 13 Jan 2025, 23:25 Samma sak här. Jag har inte sovit bra på över ett år men får ändå bara theralen att sova på. Har sagt till dem att theralen inte hjälper mig att sova. Men jag pratar för söva öron.
Samma här. Får bara Theralen, Atarax eller Mirtazapin att sova på. Ingen av de tre funkar särskilt bra. Dessutom blir det biverkningar av Theralen och Mirtazapin.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

5 mg tabletter smakar ingenting originalet Allememazin finns vid restnotering av Theralen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Richard
Administratör

Post by Richard »

Theralen fungerar bara ibland på mig. I bästa fall blir jag trött, men ibland funkar det inte alls.

Men jag är rädd att nån skulle ta bort någon av mina tre narkotikaklassade mediciner. Min nuvarande läkare säger det är ok, o att han ska vara kvar tills han dör. De fungerar jättebra o skulle inte kunna leva utan dom.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Vart ner till tvättstugan och bokat tvättid. Första utanför lägenheten sen i fredags. Lite meckigt med den svullna bandagerade foten att få in i en birkenstock. Nästa steg utgång, men snön och isen får tina först.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag tycker att det är tillräckligt meckigt utan brutna ben i snön och isen.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har haft sköterskan här för injektionen och apodosrullen därefter har kp varit här, har ätit lunch också och haft god man här som hade en ny dammsugare och en ny mobil med sig, jag behövde det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply