Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
dvs det smakar gott utan kalorier! genialisk maskin
Nej men man kan det. Jag åker inte ofta nog.
In a world where you can be anything, be kind.
Två chokladbollar från EPI bageri, kostade 29:-! styck.
Eftersom jag tjänar lite pengar genom att vara hundvakt nu har jag köpt en handväska som jag länge haft på önskelistan. Det är den första väskan jag köper ny inom överskådlig tid. Har däremot flera väskor som jag köpt begagnat.
Väskan är i cognacfärgat mockaskinn. Väldigt fin. Har dragkedja, det är väldigt viktigt. Väskan var inte dyr egentligen. 556kr. Är väl normalt pris för en väska i skinn. Den kommer fram på måndag.
Väskan är i cognacfärgat mockaskinn. Väldigt fin. Har dragkedja, det är väldigt viktigt. Väskan var inte dyr egentligen. 556kr. Är väl normalt pris för en väska i skinn. Den kommer fram på måndag.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis,
Hur går det med shoppingstoppet efter nyår?
Hur går det med shoppingstoppet efter nyår?
Det går inte bra. Jag glömmer bort att jag inte ska shoppa. Kommer på det efteråt när det är försent!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Mat för 180kr.
Två Coca-Cola, en klase bananer, en kyld rätt, en varm rätt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Nog inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com