Miika wrote: ↑18 Jan 2025, 14:21
Fick en avisering om att hämta ut ett paket, blev förvånad för att jag har inte beställt något. Så hemma öppnar jag det och det är ett paket med schampo o balsam i. Budbee har skickat mig ett paket istället för en tjej i Norrköping! Får ringa på måndag
Jag har fått en massa sådana fejkmail nu inför, under och efter jul, och får fortfarande. Det är en massa bedragare därute.
Fick en avisering om att hämta ut ett paket, blev förvånad för att jag har inte beställt något. Så hemma öppnar jag det och det är ett paket med schampo o balsam i. Budbee har skickat mig ett paket istället för en tjej i Norrköping! Får ringa på måndag
Jag har fått en massa sådana fejkmail nu inför, under och efter jul, och får fortfarande. Det är en massa bedragare därute.
Fick inte email utan på sms
Japp ok, nej det har jag inte fått. Och du har ju fått paketet så det blev väl bara fel. Men var uppmärksamma och var coola. Kolla upp.
En eller flera artiklar på din order XXX har ändrat status, därför får du här uppdaterad detaljerad information om din order. Dessa artiklar är tillfälligt slut eller slutsålda och kommer tyvärr inte kunna levereras.