Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag ser idag att jag har varit utsatt för övergrepp i över 30 år! Förstår också att genomonda systemet är sådan mot alla.
Jag är lagom salongsberusad nu och har folköl kvar för resten av den här kvällen och natten! Annars, är lite missnöjd för jag vann inte på spel till alla mina räkningar. Men det löser sig nog i slutändan.
Det ironiska var när jag 18 år gammal jobbade på kommunhuset - kansliavdelningen så hade jag ingen samhällsbild. Minns bara att jag var kåt på kollegorna men vi hade aldrig sex med varandra.
Andra som visste om att jag jobbade kommunhuset blev såklart avundsjuka på mig så Jantelagen kom in och förstörde mitt liv ännu mer!
Minns särskilt en kvinna vid namn Liljan som alltid hade lila kläder på sig ska vara tacksam att jag inte knullade henne! Varför? Hon var 10–20 år äldre än mig! För jag minns inte? Minns att hon var sekreterare som bar på lila kläder och var snäll.
Minns när jag var 18 år gammal och överläkaren sa att jag borde ha sex års behandling! Vaddå sex års behandling? Vaddå, knulla psykevårdare och patienter helat tiden? Jag såg till att jag kom ut efter två års behandling men jag ångar det ibland för överläkaren kanske hade rätt i det att jag skulle ha sex års behandling.
Såg lite filmen Nitram igen för jag känner igen mig hos honom - försöker förstå honom med hans 11-åriga intelligens!
"Nitram är en australisk biografisk dramafilm från 2021, regisserad av Justin Kurzel.
Filmen skildrar upptakten till massakern i Port Arthur 1996. Huvudpersonen Nitram, som är baserad på Martin Bryant, skildras som något av en enstöring med förkärlek för smällare. Han träffar Helen, en excentrisk femtioåring som är en stenrik arvtagerska, och de blir varandras vänner.
Filmen hade världspremiär vid filmfestivalen i Cannes 2021, där Jones vann priset för bästa manliga skådespelare.
Rollista (i urval)".
"Wikie"
Filmen skildrar upptakten till massakern i Port Arthur 1996. Huvudpersonen Nitram, som är baserad på Martin Bryant, skildras som något av en enstöring med förkärlek för smällare. Han träffar Helen, en excentrisk femtioåring som är en stenrik arvtagerska, och de blir varandras vänner.
Filmen hade världspremiär vid filmfestivalen i Cannes 2021, där Jones vann priset för bästa manliga skådespelare.
Rollista (i urval)".
"Wikie"
Kvinnorna säger att dom är rädda för mig. Jag försöker förklara att jag är en gammal gubbe som man inte behöver vara räd för.
Drack inte kaffe i morse så jag fick spänningshuvudvärk! Bad en kvinna att massera mina axlar -vilket hon gjorde! Huvudvärken släppte direkt efter hon masserade mig.
Ville prata om mina sexdemoner med henne men det gick inte för jag skulle hålla käft!
Ville prata om mina sexdemoner med henne men det gick inte för jag skulle hålla käft!