Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tror faktiskt när jag skulle köpa cigaretter i kiosken häromdagen mitt i natten så tryckte han på larm knappen när han såg mig! Eftersom det kom flera gubbar strax efteråt som sa: - "Det är ingen fara!". Jag betalade för cigaretterna och gick.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har rykten här i stan att jag har varit på dårhuset och har diagnosen schizofreni med psykos så därför kan folk vara rädda för mig!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen när jag klär mig utmärkande kläder gör folk ännu mer skraj för mig!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är så, alla känner mig och jag känner ingen!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hade jag inte fått knulla kvinnor frivilligt runt tio tusen gånger i mitt liv så undrar jag om jag inte hade blivit en sex killer!? Det var kvinnorna som räddade mig - inte männen! För det var männen som förstörde mitt liv.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Eftersom jag hade seriekille drag när jag var ung - 18 år gammal! Men fick behandling i alla fall i två år fast de ville att jag skulle ha sex års behandling! Det gick bra ändå för mig trots allt.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Deet blir efterverkningar av trafikolyckan när jag var fem år gammal!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag själv var utsatt för en seriemördare när jag var tio år gammal! Lärde känna honom i ett dygn och under den tiden försökte han mörda mig men lyckades inte.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ännu värre var det för min mormor var med på det att han seriemördaren skulle mörda mig!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns när min mormor och seriemördaren pratade i köket om synd - att man måste straffa dom som har syndat!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så han seriemördaren försökte strypa mig till döds flera gånger när jag sov! Jag vågade därför inte sova utan måste vara vaken till morgon bitti.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Därför är minst 90 % psykopater för ingen bryr sig ens om jag har varit utsatt för en seriemördare när jag var 10 år gammal!
Post Reply