Det är väl hyresvärden som vill titta till golven.Geta wrote: ↑23 Jan 2025, 13:33Vem har tagit initiativet till det?Richard wrote: ↑23 Jan 2025, 13:28 Den 11:e februari ska dom göra inspektion av köksgolvet...![]()
Nu är det så att mitt köksgolv är heltrasigt. Det rann ut vatten på det när kylskåpet gick sönder. Jag anmälde det för ca 9 år sen. Men vaktmästaren sa att det får jag ta med mitt försäkringsbolag. Alltså la han över ansvaret på mig! Jag valde att lägga en matta över golvet istället. Jag har även fått köpa ett eget kylskåp. Jag vill bara inte hålla på att bråka med dom! Undrar vad de kommer att säga?
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Usch vad jobbigt situation. Jag håller tummarna för att allt går din väg!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hitler var väldigt känslostyrd, liksom Jesu brud i Knutby.
Tack alla. Det går nog bra. Måste ta god tid på mig. Hoppas jag får bra biljetter.
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska nog testa att göra en vegetarisk gulaschsoppa nästa vecka, med vita bönor istället för kött.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Har tränat idag på roddmaskin och motionscykel och kom senare på att jag hade orkat träna längre och hårdare men samtidigt vill jag inte köra slut på mig själv så jag tappar intresset.
Jag sprider ut min träning som jag gör hemma över dagen. För att inte sitta stilla för länge.
Skulle egentligen betala räkningarna ikväll men jag känner mig inte i mental form för det. Det kräver väldigt mycket fokus och koncentration.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja, jag har autogiro och e-faktura på vissa av de fasta kostnaderna. Men så har jag andra räkningar som inte går att ha på autogiro. Saker jag köpt på faktura. Krediter.