Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
På ett sätt vill jag inte leva längre men jag vill se om min komet kommer sen - så därför lever jag vidare!
David Lynch som dog förra veckan var/är min idol! Idag har jag en ny idol och det är Elon Musk - faktiskt så är det så. Jag tycker han är snygg, charmig och har enorm framåtanda.

Annars, när jag var cyklade till Hemskköp så jag en vit skåpbil! Förstod direkt att de var där för att stjäla cyklar för varför annars är det en vit skåpbil utanför en affär? Jag markerade/låste min el cykel med vajerlås! Sen när jag kom ut från affären så hörde jag en man säga: - "Han förstår att vi är ute för att stjäla cyklar!". Och körde sen i väg tomhänta!
Haha, kul att även du säger "Hemskköp"! Underbart! 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det var du som kom det först och jag tycker Hemskköp är passande namn så jag tog efter dig! 

Skapade med AI programmet;
En man som har symptomen Snöflimmer/Visual Snow ser en genomskinlig skepnad/demon i sitt sovrum, och fick bland annat fram:

En man som har symptomen Snöflimmer/Visual Snow ser en genomskinlig skepnad/demon i sitt sovrum, och fick bland annat fram:

Jag var tvungen att låna flera tusen kronor denna månad för att kunna betala hyran och jag flera räkningar kvar att betala som jag ännu inte vet hur jag ska göra!?
Jag vet inte vad jag skulle göra om jag hamnade på gatan men jag tror jag skulle bli desperat om jag inte hade tak över huvudet!
Som sagt, klarar jag av att leva levande nere i helvetet det här året också då tror jag det blir bättre och bättre med min ekonomi!
Suck var dyrt det börjar bli med program när dom höjer hela tiden - Microsoft har nu höjt Microsoft 365 Family till 1559 kronor/år från 1199 kronor/år. Sen AI Copilot 255 kronor/månad på det.
Ikväll ska jag spela ihop till mina räkningar har jag tänkt fast jag knappt har spelpengar kvar! Går det så går det och går det inte så går det inte - bättre att chansa på spel än ingenting.
Fick ihop till en räkning för runt 500 kronor och lite cigaretter i alla fall! Försöker vinna igen en annan dag för jag behöver vinna mer för jag har flera räkningar kvar som måste betalas - annars blir det påminnelseavgift/straffavgift nästa månad.