Hur ser din morgondag ut?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by memphis »

Måste betala räkningar senast i morgon kväll. I dag kan jag inte för jag tvättar och kan inte koncentrera mig på uppgiften.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Gymma.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Åka hem till Karlstad
In a world where you can be anything, be kind.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Imorgon ska jag jobba. Vill nog hellre sova.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Träna med syrran.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Imorgon ska jag fan fysa - men min stackars lilla Loppa kan inte få så mycket fys! Jag kan inte gå jag kan inte cykla med henne. Det börjar bli påfrestande. Som tur är så har hon varit hos morsan några dagar, och fått promenera varje dag. Och hon behöver hyfsad fys - varje dag! Jag oxå. Jag har varit mer eller mindre still i 17 dagar. Det är inte bra varken för mig eller Loppan. Men vad gör man?

Jag var så himla glad igår när det verkade som att jag ska kunna cykla med henne!!! Men idag kom bakslaget. Jag fick sätta ner den skadade foten två gånger hårt, i fart. Jag landade hårt, och det visade sig idag. Det tål foten inte än. Så ingen cykling, för mig och Loppan, än på ett tag. Väldigt väldigt tråkigt! För oss båda.

Jag kan cykla själv, då kan jag kontrollera vilken fart jag har när jag stannar upp, och sätta ner den andra foten. Men Loppan blir utan fys! Ja jag går ju och rastar henne det hon behöver, men det blir inte några långa sträckor.

Jag får göra det bästa av situationen. Jag är iallafall bättre för Loppan om jag fått fysa lite. Så imorgon pallrar jag mig iväg till gymmet. Dagarna blir så saaatans långa annars.

Men Loppan…..min lilla Loppa! Hur fan ska jag få till fys för henne?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Svårt Amandara, kan inte dina föräldrar hjälpa dig?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jo Loppan var hos mamma fredag till söndag. Farsan går inte särskilt långt då han har dåligt hjärta. Och ingen av dem kan cykla med Loppan - det är lite lurigt med cykel och hund, det är riskabelt. Varken morsan eller farsan får skada sig, och Loppan är mest trygg med mig då vi är vana vid att cykla ihop. De har heller inte cyklar som går att cykla på med hund.

Jag har en gammaldags damcykel och mittpinnen sitter djupt ner. Det är ett måste för att man ska kunna hoppa av cykeln om Loppan tvärstannar. Jag hade en annan cykel, som jag skulle få, men jag fastnade på mittpinnen/ramen och åkte i backen flera gånger. Inte bra.

Så det är svårt att få till fys åt Loppan. Jag får fundera på om jag kan med att fråga morsan om hon kan gå med Loppan några dagar i veckan fortsatt. Men hon är inte så pigg på att ta hand om Loppan, hon har fullt schema.

Svårt.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja. Jag vet hur det är att cykla med hund, för jag gjorde det ett tag med min gamla hund när hon var ung och full av energi. Det var inte helt ofarligt.
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Ska jobba och bli intervjuad
'cause the freak inside controls my mind
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Imorrn jobba. Inget annat
In a world where you can be anything, be kind.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Möte med psykiater, arbetsterapeut och sköterska.
Jobb
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply