Slasktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Slasktråden
Yesss! Toaletten har tystnat. Det tog över en och en halv timma.
Nu har jag köpt ett busskort, så nu kan jag skumpa fram på bussen och spårvagnen tills mina skinkor ömmar. Blir sex resor en vanlig vecka, så kanske går jag med lite förlust. Jag når de viktigaste destinationerna i staden utan problem.
Idag när jag gick hem från affären mötte jag en konstig typ. Han cyklade på en cykel som var fullständigt överlastad med pant i plastpåsar. Han såg ut som en fullastad åsna. När han kom närmare kunde jag till slut känna lukten av honom på 3-4 meters håll. Då har man inte tvättat sig på länge. Kanske var han hemlös. Det är tufft att vara det vintertid här uppe.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Såg honom idag igen. Inte fullt lika lastad men han hade mycket pant.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
'De ska höja pant med 1 kr till 2. En säck är typ en 400 spänn nu.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
En sopsäck med handtag full ca 116 kr inte mer
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
En på min förra sysselsättning har drabbats av binjureincidentalom. "viktuppgång med ökat bukomfång, rundat ansikte, fettkudde i nacke" enligt 1177. Han har tjurnacke, veckad nacke. Jag undrar jag om det är farligt.
Vet inte, men vanligt hos downs syndrom
In a world where you can be anything, be kind.
Jaha. Han lider av ett tämligen milt förståndshandikapp. Han är kraftigt överviktig.
Jag undrar om Hemköp säljer semlor. Står de i kylskåp där frysrätterna finns? De måste ju hållas kalla.