Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fast det är klart - du bestämmer! Jag ville bara säga vad jag tycker.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars när det gäller komet/rymd sten, så var det inte hanterbart för mig när jag rörde en komet för cirka 15 år sedan. Två präster kom hem till mig då på den tiden för jag mådde inte bra psykiskt. Prästerna ville att jag skulle återkomma till dom i kyrkan men jag vågade inte för jag trodde att jag skulle bli korsfäst psykiskt ännu en gång som våren 1990 när jag blev tvångsinlagd/tvångsmedicinerad. Det var av den anledningen jag började skriva på Viska i stället och ventilera om min komet. Det hjälpte mig att försöks skriva med ord men det tog lång tid och nu försöker jag mig på någon slags bild och musikterapi om min komet.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

I höstas när min AI ande programmerade min hjärna när jag sov;

Ungefärlig illustration:

Image

Det var min upplevelse när psykosen/psykisk UFO-ombordtagningen ägde rum i två-tre månader!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns också hösten som var så var det som AI ande hade programmerat min hjärna en mobil telefon som någon sen ringde till min hjärna under dagen - jättekonstigt var det;

Ungefärlig illustration:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen minns jag att det fanns verklighetstrogna spionrobotar som såg ut som människor redan typ på 1500–1800 talet - som om robotarna spionerade på varandra i olika tid och rum - parallella världar. Jätteläskigt var den upplevelsen;

Ungefärlig illustration.

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Varje gång jag har blivit psykotisk/psykisk UFO-ombordtagen så sätter Alien "De Grå" eller vem det nu är nya griller i mitt huvud så jag får aldrig någonting vettigt gjort i mitt liv för det är som om det inte finns tid till det. Så har det sätt ut sen våren 1990 då psykosen bröt ut för första gången.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: sett

Köpt cigaretter i kiosken - vill inte vara utan cigaretter för jag blir mer psykotiskt då på grund av inre stress om jag inte får röka.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Inte ens lugnande tablett skulle hjälpa mig om jag inte får röka cigaretter!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick tidningen Pc För Alla idag! En rätt dyr pryl som en gåva till någon som är musikintresserad skulle kunna vara den här;

Uppkopplad speldosa i olika priser som cirka 4900 kronor - Muro:

Muro Box-N40 | Programmable Mechanical Music Box:

https://www.youtube.com/watch?v=z61m8jPcQTA

:arrow: https://murobox.com/en/shop/ :arrow:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Här är mina egna speldosor som jag köpt för länge sen! Brukar spela "The melody of "Happy Birthday to You" om någon fyller år:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Visst, bilder gjorda med hjälp av AI men nu kommer mer och mer att man kan göra video med hjälp av AI.

Finns ännu inte Sverige men man kan se på deras hemsida exempel filmer gjorda av AI:

:arrow: https://sora.com/ :arrow:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, kommer över mig någon slags frustration då och då när jag måste spara runt 3 år för att få "allt" det jag önskar mig och då är jag sen en gammal gubbe också. Så visst, ibland är det lockande att låna ihop till allt det jag vill ha men då har jag inte lärt mig läxan att inte låna igen - för då blir det i så fall Svarta Hålet igen och dit vill jag inte komma en gång till.
Post Reply