Sniffa

Självmordsförsök passar här också.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Sniffa

Post by zoegas »

Richard wrote: 19 Jan 2024, 05:47
Fantasio wrote: 18 Jan 2024, 21:09 Frågan är om man blir upphetsad av att sniffa. Syrebrist alltså. Det finns ju strypsex. Bara en tanke som slog mig. Men inte tänker jag börja sniffa på gamla dar. Min kompis sniffade mycket som barn och han är som en tonåring i sättet. Svårt att förklara. Jag kallar honom Peter Pan, pojken som vägrade bli vuxen.
Jag har en flaska "poppers" hemma (amylnitrit), vilket är relativt ofarligt. Man drar in det i näsan så blir man "hög" en stund. Det är populärt bland bögar när dom har sex... ;) Det är lagligt, men jag tror inte det är tillåtet att säljas hursomhelst, då det är läkemedelsklassat. Kan användas som hjärtmedicin också.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Poppers
Poppers är amylnitrat har jag hört som blev förbjudet. Amylnitrit (häng mig inte för namnen) är det som säljs och kan fucka med ögonen permanent på folk. Även läst att ens blodplättar kan påverkas vilket är livsfarligt.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Ja, det är inte nyttigt i.a.f. Kan vara farligt för hjärtat också, får ta tillbaka att jag sa "relativt ofarligt". Men jag jämförde med typ heroin.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag kallar min vän för Peter Pan. Han är pojken som vägrar bli vuxen. Jag undrar om hans bakgrund som sniffare spelar in. Kan han ha stannat i utvecklingen pg a sniffningen?
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Fantasio wrote: 19 Apr 2025, 20:52 Jag kallar min vän för Peter Pan. Han är pojken som vägrar bli vuxen. Jag undrar om hans bakgrund som sniffare spelar in. Kan han ha stannat i utvecklingen pg a sniffningen?
Så kan det vara för narkomaner att utvecklingen stannat upp i ungdomen.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jaså!?! Det förklarar en del. Jag tror han rökt hasch också. Men han är trevlig och social, men något är fel på honom.
Post Reply