Klozapin/Leponex
Moderator: Moderator 1
Re: Klozapin/Leponex
Hej Leakim hur känner du dig nu på 75 mg Clozapine? Känner en liten oro för dig med tanke på att du är ung och för att jag tror att du ser dig i ett sämre skick än jag som utifrån ser dig och även om vi inte känner varandra eller möts så bildar ju jag en bild av dig utifrån vad jag läser och med tanke på även om det inte går i snabb takt kommer det ny medicin som fungerar annorlunda än de som finns idag. Och clozapine som du tar idag fungerar väl i stort som övriga du prövat.
Det känns bättre jag är lite mer livligare och mer fokuserad känns det som, negativa symtomen kanske minskatyrväder wrote: ↑27 Dec 2024, 13:24 Hej Leakim hur känner du dig nu på 75 mg Clozapine? Känner en liten oro för dig med tanke på att du är ung och för att jag tror att du ser dig i ett sämre skick än jag som utifrån ser dig och även om vi inte känner varandra eller möts så bildar ju jag en bild av dig utifrån vad jag läser och med tanke på även om det inte går i snabb takt kommer det ny medicin som fungerar annorlunda än de som finns idag. Och clozapine som du tar idag fungerar väl i stort som övriga du prövat.
Det känns som att det blir ljusare och ljusare tänker inte så mycket på sjukdomen, ska flytta jag och flickvännen till ett nytt boende där vi kommer bo vägg i vägg. Nu gruppboende sen serviceboende, det känns bra ändå
Vet inte hur jag ser mig själv mer än att jag har psykossjukdom och behöver hantera mitt liv därefter
Leakim,
Du låter klok.
Du låter klok.
Men vi alla blir bättre och bättre på att hantera oss själva med tiden, tror jag. Jag har lärt mig mycket om mig själv det senaste halvåret, det känns som att 2025 kommer att bli bra
Hur har det gått med medicineringen Leakim?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tänker samma sak om 2025! Hoppas det blir bra, Leakim97.
'cause the freak inside controls my mind
Det har gått bra vet inte riktigt om den hjälper eller inte men inget negativt
Värt att prova i alla fall.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34