Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om man har rökt cigaretter större delen av sitt liv och sen slutar att röka cigaretter - inte så konstigt att det sen blir negativt med en som det blir?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns faktiskt en gång i tiden när jag var barn när min mamma sa: - "Jag vet inte om jag vill sluta röka cigaretter? För han som slutade att röka cigaretter fick lungcancer och dog i samma veva?!". Med andra ord, min mamma kanske har rätt i det att om man slutar att röka cigaretter då kan allt bara bli till det sämre förr eller senare.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen har jag läst att många som ofta bantar - särskilt kvinnor - drabbas oftare utav cancer. Jag själv har aldrig bantat utan det har då varit fasta någon gång.
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

Finns stora studier som styrker att rökning är skadligt. Väldigt osannolikt att ett enskilt fall representerar verkligheten eftersom att orsaken till cancer är multifaktoriell. En av anledningarna till att risken för cancer ökar med rökning är inflammationen i lungvävnaden som den orsakar. Minskar du inflammationen, minskar du också risken. Sambandet mellan cancer och bantning spekulerar jag kan bero av att gifter som är fettlösliga lagras i fettet. När fettet bryts ner frigörs gifterna i kroppen.
'cause the freak inside controls my mind
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Därför tar jag influensavaccinet och Covid 19 varje år för att inte bli så sjuk som jag säkert annars skulle bli!

Minns när tidningen "Det Okända" på 1980-talet skrev en artikel där en gammal gubbe sa: - "Rök och lev längre!". Tidningen blev stämd i rättegång för den artikeln så dom fick lägga ner tidningen "Det Okända!".

Kvinnor som bantar ofta handlar också om att de får vitaminer och mineraler brist så därför cancer på köpet? Jag som röker cigaretter vet tillexempel att jag bränner 20 mg C-vitamin för varje cigarett som jag röker därav tar jag C-vitamintillskott.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nobel, om jag får störa dig lite - vill du länka en låt till mig som du skulle vilja att jag lyssnade på så gör jag samma sak med dig sen. Jag har lekt den grejen - varannan låt- med en kvinna, det var roligt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Minns att du länkade låten - "I always feel like somebody's watching me". Den var jättebra!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ok, du kanske vill att jag börjar först så varför inte denna låt;

Michael Jackson - Who Is It (Official Video):

https://www.youtube.com/watch?v=PfrV_6yWbEg
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick vanföreställning i kväll om man hatar mig så dör dom innan mig! Vad kan det bero på?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nej, men det kan vara så här fallet med mig! Jag hotade att förstöra hela planeten jorden med en komet om jag inte får evigt liv. Jag fick därefter veta om min komet som kommer mot jorden och när. När kometen kommer mot jorden har jag för mig själv. Kommer inte kometen sen mot jorden - då fick jag evigt liv. Det var en rättvis deal med Aliens.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen om jag lever i framtiden så kommer jag att tänka på er alla i framtiden vad ni var för några!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Många röster skriker att jag måste komma tillbaka till den gamla tiden men jag vill inte lyssna på dom!

Jag tror jag blev en mumie som säkert Michael Jackson blev;

Michael Jackson - Remember The Time (Official Video):

https://www.youtube.com/watch?v=LeiFF0gvqcc
Post Reply