Att dammsugarpåsarna jag köpte för ett tag sen inte passade. Vet inte om det var jag som beställde fel, eller om firman gjorde ett misstag. Har kontaktat dem för att få klarhet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
memphis wrote: ↑16 Feb 2025, 18:02
Att dammsugarpåsarna jag köpte för ett tag sen inte passade. Vet inte om det var jag som beställde fel, eller om firman gjorde ett misstag. Har kontaktat dem för att få klarhet.
zoegas wrote: ↑16 Feb 2025, 18:23
Kollat in drönare. Man får lägga 6-7 tusen..
Man måste ha tillstånd för drönare, 250kr om året. Sen är det massa regler och skit. Man får inte flyga bland folk. Inte publicera flygfoton utan tillstånd. Inte flyga högre än 120 meter.
Man måste ha tillstånd för drönare, 250kr om året. Sen är det massa regler och skit. Man får inte flyga bland folk. Inte publicera flygfoton utan tillstånd. Inte flyga högre än 120 meter.
Staten ska alltid tas det roliga från en.
Vet minst en modellflygare som lagt ner pga det där.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Staten ska alltid tas det roliga från en.
Vet minst en modellflygare som lagt ner pga det där.
Tror du det blir dryga böter? Jag lär ju skita i det. De kanske beslagtar
Gick från skolan på väg till morsan, i närheten av henne så upptäckte jag att jag glömt mobilen på skolan. Brorsan var där så han skjutsade mig till skolan. Som tur var var lärarna kvar. Vilken stressmoment. Man upptäcker att man inte klarar sig utan den en längre stund.