Jag köpte en för 80 kr på loppis. Provade den lite inomhus först, det gör om när den träffar en. Sen försökte jag utomhus på en öppen plan, det gick lite bättre, men jag var rädd att krascha den i ån eller att fastna i ett träd. De är inte lätta att styra.
Vad är du sugen på tråden!
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du sugen på tråden!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Mat! Chili con Carne är på g! :)
In a world where you can be anything, be kind.
Kebabrulle i Eslöv. De har en vitlöksdressing som är helt otrolig. Hoppas de har falafel i sommar.
Jag gillar inte falafel. Tycker alltid det känns så torrt i munnen. Går knappt att svälja.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
En lite annorlunda fläsk med löksås

- آپ کا نام کیا ہے؟
- Litiummedlem
Chokladprovning med bildvisning och lukt & smakprover från böna till pralin.
Alternativt lite Schweizisk smältost i sugrör avnjuten från en schäslong, kanhända med en lätt apelsinklyfta för att rensa tankarna och vila fruktsamt med lite syra på tungspetsen.
Alternativt lite Schweizisk smältost i sugrör avnjuten från en schäslong, kanhända med en lätt apelsinklyfta för att rensa tankarna och vila fruktsamt med lite syra på tungspetsen.
Jag gillar inte heller falafel.
Minns inte vad falafel är, men minns att jag inte gillade falafel
In a world where you can be anything, be kind.
Jag har aldrig ätit falafel. Jag är sugen på glass.
Föredrar haloumi rulle framför falafel, men det hänger mycket på kocken.
Man lever helt klart i framtiden.

Sugen på semlorna som jag inte köpte!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)