Klocktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Klocktråden
Inte värt det att köpa en dyr klocka. Det gör en till ett lätt byte. Se bara på Fantasio. Han blev utsatt för brott och har inte längre kvar sin klocka.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja, det är som du säger, memphis. Jag vill spara ihop till en ny klocka. Men det finns många långfingrade där ute.
Har det inte hänt nått med försäkringen?
Se till så att du får det fixat. De har kanske preskriptionstider? Det är mycket pengar mannen.
Sugen på ny klocka. En pilot till.

-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag kom äntligen till skott och kontaktade mitt försäkringsbolag. Ett halvår för sent. Jag räknar inte med att få ut något på försäkringen, men man måste ju försöka.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har ett gammalt klockur som jag undrar vad den kan vara värd... dock så har visarna gått av...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Vet du vad det är för märke?mrsearlgray wrote: ↑16 Feb 2025, 20:12 Har ett gammalt klockur som jag undrar vad den kan vara värd... dock så har visarna gått av...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Revue står det på klockan, i fickan är det inristat med 10 okt 1933. den är vacker.Fantasio wrote: ↑16 Feb 2025, 20:13Vet du vad det är för märke?mrsearlgray wrote: ↑16 Feb 2025, 20:12 Har ett gammalt klockur som jag undrar vad den kan vara värd... dock så har visarna gått av...
- mrsearlgray
- Iridiummedlem