Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet inte riktigt vad AI mena med den här illustrationen jag gjorde när det gäller olika kriterier för att röra en asteroid?:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick i mig i alla fall frukost som bestod av två löskokta ägg med salt, mjölk och en baguette med ost!

Ska be min väninna göra mig fin senare idag! Alltså, klippa mitt hår. Jag brukar ha hårtrimmer som snaggar hår på båda sidorna, snaggat bak i nacken och långt hår där framme som jag sen kammar håret bak. Det är min standard frisyr sen flera år tillbaka. Så det är ganska lätt att klippa mig. Tycker inte om att ha för mycket hår för då känner jag mig ovårdad.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick nyss höra på telepatisk väg: - "Dom kommer att döda dig!". Kunde inte rösten specifier mer vem som ska döda mig? Det kan ju vara vem fan som helst - allt från Aliens, demoner, människor och vad för människor i så fall?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Måste skaffa Securitas hemlarm förr eller senare någon gång redan i år!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag är sugen på likör!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag med. Har aldrig testat ägglikör. Det låter spännande.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

zoegas wrote: 17 Feb 2025, 16:03 Jag med. Har aldrig testat ägglikör. Det låter spännande.
Testa detta hur gott som helst! https://folkofolk.se/sprit/drinkar/snow ... d-agglikor
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Internet har kraschat för mig så nu använder jag min mobiltelefon istället för dator! Be inte mig förklarar varför det kraschade för jag orkar inte förklara allt.

Jag har annars inte orkat ta tag i kraschen som var utan varit berusad av folköl i två dagar.

Annars, jag öppnade mig inför psykevårdare idag för sjuksköterskan ställde bara frågor till mig. Jag sa som det var allt om Aliens, komet och sådana vanföreställningar som kanske inte är vanföreställningar. Hursomhelst, jag har en ny plan och det är att skita i allt och vara berusad i minst 7 år tills kometen kommer mot jorden eller inte.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Som sagt, i höstas när jag var psykisk UFO-omborttagen så såg jag hierarki, även helvetets hierarki. Hursomhelst, såg i min inre syn att längst nere i helvetets hiarki finns ett Svart Hål. Så därför uppmanar jag alla att hoppa i Svarta Hålet när ni dör. För gör ni detta så kommer ni leva vidare på planeten Mars.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, har spelat bort runt 2000 kronor! Det går inte att spela bra med mobilen som med datorn. Hursomhelst, köpt mat, cigg och folköl idag igen. Sen unnar jag med semlor för 50 kronor också. :thumbup:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vad bra jag mår just nu!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Antar att det är bra med mig på grund av att jag har folköl och cigg!
Post Reply