Det är ju inte därför. Han skrev ju hyllmeter. Det var där problemet låg och kallar sig Scientologi. Det skulle inte heller uppskattas om man skrev hyllmeter kristendom och kallade sig Kristendom. Som Amandara säger, va som folk, då brukar det lösa sig. Väl ingen som har klagat på buddhism heller? Generellt uppskattas det inte när man kommer till ett forum med en agenda att promota eller göra antireklam mot något. Det är inte det forumet är till för.
amandara och Geta tack för välkommnandet är ni alltid lika otrevliga?
Moderator: Moderator 1
Re: amandara och Geta tack för välkommnandet är ni alltid lika otrevliga?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, det är kristendomen och de som flörtat med med österländsk religion, och så finns jag. Den ogillade agnostiska j*veln som en del tror är ateistZoidar wrote: ↑17 Feb 2025, 19:38Det är ju inte därför. Han skrev ju hyllmeter. Det var där problemet låg och kallar sig Scientologi. Det skulle inte heller uppskattas om man skrev hyllmeter kristendom och kallade sig Kristendom. Som Amandara säger, va som folk, då brukar det lösa sig. Väl ingen som har klagat på buddhism heller? Generellt uppskattas det inte när man kommer till ett forum med en agenda att promota eller göra antireklam mot något. Det är inte det forumet är till för.

"You can't control how good a day you will have, but you can control how weird a day everyone else has. Be the weirdest, most confusing unhinged part of everyone else's day."

'cause the freak inside controls my mind
Jag läste ditt första inlägg på forumet men förstod inte riktigt varför du valde ditt användarnamn till Scientology, speciellt inte om det är så att du ogillar scientologi.Scientology wrote: ↑17 Feb 2025, 19:02Hej Memphis
Alla som läser mitt inlägg kan se att jag inte har skrivit om någon jävla religion
Jag har skrivit om ett pengasuktande företag som förställer sig till religion. Scientology har inget med religion att göra det förstår väl de flesta som läst på bara lite?
De flesta nya medlemmar skriver oftast någon fråga eller fundering som första inlägg, och söker råd.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jajo! Jag har inga problem med att du är agnostiker Nobel, var jag själv i många år.Nobel wrote: ↑17 Feb 2025, 19:50
Ja, det är kristendomen och de som flörtat med med österländsk religion, och så finns jag. Den ogillade agnostiska j*veln som en del tror är ateist<3 Men ser vad du menar, att döpa sig till Scientology och sedan skriva om scientologi på det sättet är suspekt.
"You can't control how good a day you will have, but you can control how weird a day everyone else has. Be the weirdest, most confusing unhinged part of everyone else's day."![]()
Vad fick dig att välja sida?Zoidar wrote: ↑17 Feb 2025, 20:12Jajo! Jag har inga problem med att du är agnostiker Nobel, var jag själv i många år.Nobel wrote: ↑17 Feb 2025, 19:50
Ja, det är kristendomen och de som flörtat med med österländsk religion, och så finns jag. Den ogillade agnostiska j*veln som en del tror är ateist<3 Men ser vad du menar, att döpa sig till Scientology och sedan skriva om scientologi på det sättet är suspekt.
"You can't control how good a day you will have, but you can control how weird a day everyone else has. Be the weirdest, most confusing unhinged part of everyone else's day."![]()

'cause the freak inside controls my mind
Tycker inte det ör lämpligt på ett sånt här forum.
In a world where you can be anything, be kind.
Korta svaret är att det hände saker i mitt liv som fick mig att tro mot min vilja att Jesus uppstått. Då hade jag inget val än att bli kristen.
Det verkar som att medlemmar här har missuppfattat dig, Scientology. Jag ska själv läsa vad du skrivit en gång till.
Jag har inte läst vad du skrivit, men tycker det vore tråkigt om folk ska censureras här. Iaf när man håller sig sakligt. Om man är mitt i en psykos och skriver konstiga saker kan jag förstå om det kan vara triggande. Men samtidigt är det väl lite det forumet är till för också. Att hjälpa varandra ner på jorden igen. Vart ska man annars vända sig då?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Handlar bara om pengar, geschäft, vi vill inte ha att göra med dig, då allt handlar om pengar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag tyckte att tråden var kritisk mot scientologi, det tror jag de flesta här är.
Men nu har den här spårat ur.
Men nu har den här spårat ur.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/