Dataspel
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Datorspel
Spelat Holdfast, 1h15min.. blev ingen lyckad session. 

Jag har ibland tänkt tanken på att lägga upp fotbilder, haha. Mina fötter är skitfula. Säkert nån knäppgök som gillar sånt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det är en populär nisch. Inget jag har dille på dock. Kanske Zoidar?
Gillar nog händer mer än fötter.Hercules723 wrote: ↑11 Feb 2025, 20:52 Det är en populär nisch. Inget jag har dille på dock. Kanske Zoidar?

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Försäljning av fotbilder kanske kan ses som en form av datorspel. Jag har aldrig förstått "sexigt", det har nog med min asexuella sida att göra. Hade en flickvän som flirtigt klädde sig i "sexiga" underkläder och jag började skrattade eftersom att i min värld är "sexiga" underkläder en form av social konstruktion.
'cause the freak inside controls my mind
https://www.youtube.com/shorts/_gkyrhgLyJU
Han menar att en bild är värd tusen ord, en film är värd tusen bilder och ett datorspel är värt tusen filmer, för det kan man leva i.
Han menar att en bild är värd tusen ord, en film är värd tusen bilder och ett datorspel är värt tusen filmer, för det kan man leva i.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Klokt uppfattat, och många datorspel har ett djupt innehåll, alltså att det tar tiotalas timmar att klara spelet, andra spel kan man spela hur länge som helst utan att tröttna, nästan iaf.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Har gått dålig på Holdfast: Nations At War
Körde frontliners, och fick knappt några kills. Men det var främst för att jag hade hjärnsläpp och trodde geväret var longrange, när det egentligen var ett hagelgevär!
Körde frontliners, och fick knappt några kills. Men det var främst för att jag hade hjärnsläpp och trodde geväret var longrange, när det egentligen var ett hagelgevär!

- Hercules723
- Hafniummedlem
Spelat Holdfast, gick bättre denna gång. Blir så glad.. tycker spelet är bra!
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Dataspel
Borde läsa på mer om Holdfast, skulle vilja bli bra på det men då kan jag även lägga ner tid på nåt annat, har problem ibland att veta vilka som är på mitt lag och inte. Omöjligt nästan ibland.
Nu har jag ändra tråden till dataspel. Så sa vi på nittiotalet, det är mer intuitivt.
Nu har jag ändra tråden till dataspel. Så sa vi på nittiotalet, det är mer intuitivt.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Spelade Stardew Valley igår någon timme eller två men var paranoid.
Jag har haft en rejäl svacka några dagar! Men nu är jag back to basics

Jag har haft en rejäl svacka några dagar! Men nu är jag back to basics

- Hercules723
- Hafniummedlem
Pallar inte med GTA. Blev paranoid på maffia. Nu har jag haft annat att tänka på ett tag.