Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Du kan använda mobilen som hotspot. Då delar man wifi och kan använda datorn på det. Kolla "nätverk" i luren, heter hotspot/delad internetanslutning. Märk väl att datorn drar mer internet än telefonen i fall du har pot eller så.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Har mobil Wi-Fi till min dator! Har ännu inte fått igång Internet för jag bryr mig inte så mycket om det just nu . På ett sätt känns det skönt att inte behöva sitta vid datorn ett litet tag men sen förr eller senare ska jag allt sitta vid datorn igen.

Har folköl och cigg - så jag mår bara bra! Åt kex med mögelost förut - det var så gott så!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, har ännu inte vant mig vid höga matpriserna som har skett under bara några år. Med andra ord, så känns allt dubbelt så dyrt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har annars handlat mat för 1-2 veckor så jag kan slappna av ett litet tag! Men sen är det det stress igen så det lutar åt att jag måste pantsätt saker igen. :thumbdown:
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Hur mycket får man betala i avgift hos pantbanken?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Inte mycket! Räntan är rätt låg.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Gött att ha folköl hela dagen och kvällen 👍
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Berusad tillstånd betyder mer än prylar har jag förstått på senare tid!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag hooas att jag inte en dag kan vara beredd att sälja min dator för två sex pack folköl. :lol:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: hoppas
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det nu tredje året som jag befinner mig i Svarta Hålet! Fixar jag detta året också så är jag ur Svarta Hålet!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen nästa år så har kommit fram till mitt mål att vara skuldfri! Jag såg redan för tre år sen att allt kommer att gå åt helvete om jag inte tar tag i saken, vilket jag gjorde för hade jag inte gjort det så hade jag fått befinna mig i Svarta Hålet i 6-7 år istället för 4 år. Jag pressade mig fram...
Post Reply