Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Annars, så befann jag nig i Svarta Hålet under hela 2010.talet när jag skulle betala över en halv miljon kronor. Med andra ord, det tog mig 12 år att bli skuldfri den gången. Vilket helvete jag har haft!
Höll till och med bli knivmördad utav en kvinna av den anledningen jag var dyr i drift!
Psykisk sjuka kan väl inte hjälpa om man har fjuttig sjukersättning!
Särskilt om man inte fick försäkringspengar, fondpengar och handikappersättning som jag aldrig fick och kommer inte att få någon gång i mitt liv.
När genom onda system vill göra en kronisk bränd i systemet då vill jag ha miljoner kronor i skadestånd vilket jag inte får förstås för genom onda systemet vill se en rymdsten förstöra planeten jorden.
Vem ska betala skadeståndet? Har du räknat på hur mycket pengar du fått sen -90? Det är iaf 15000 i månaden i 35 år. Det är 6 och en halv miljon. Och det är skattebetalare som inte ens vet att du existerar. Gratis.
Så ska du ha ihjäl de stackars drönarna med en rymdsten.
Diktator fasoner.

Det är inte bara jag utan även Alien "De Grå" som vill detta när det gäller mig. För jag vände mig till dom Aluens eftersom jag är trött på pappa Gud.
Jag som har hjärtproblem fick hjärtflimmer attack för en timme sen. Syrenivå var runt 85 så jag hade verkligen ångest. Antar, jag fick hjärtflimmer attack på grund av att jag druckit folköl i flera dagar..
Sådana här hjärtflimmer attack som jag har pågår runt 1- 2 timmar så jag är på bättringsvägen nu.
Om jag hade druckit starkare alkoholdrycker än folköl i flera dagar i rad så hade jag säkert dött!