Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det här genomonda systemet har lurat folk att man ska jobba 8 timmar - övertid i runt 40 år..
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: +
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Psykologer vet att människor är bara kapabla att jobba 2-4 timmar/dygn om det ska hålla på lång sikt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Min uppväxt under barndomen så vill jag säga att det var slöseri med min tid i livet när jag gick i skolan. Allt det jag uppofrade under hela min uppväxt förstördes över en natt våren 1990 när jag var 18 år gammal.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så därför har jag ingen plikt längre - har ingen skuld till systemet utan det är genom onda systemet som har skuld (med ränta) till mig sen våren 1990.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ta vara på er värdefulla tid! Vad har ni tänkt göra i 7 år tills tiden är år 2032 då när kometen kommer förutsatt att det inte var vanföreställning?!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag själv kommer att slösa min dyrbara tid på cigg och öl! Jag vill bara vara! Det blev ändå nte som jag tänkt i mitt liv som skulle i normala fall vara.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Är tacksam över att jag inte behövde slösa min tid barn, djur, arbete, resor och massa annat sådant som vanliga Svenssons gör.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Edit: tid på
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Mitt liv i normala fall så skulle jag vara rik men är fattig fortfarande!
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Hur mycket behöver du för vara rik?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Några 100 tusen kronor så skulle jag vara nöjd med för att känna mig rik! Mer än så hade jag inte behövt.
Post Reply