Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Vad har ni gjort idag?
Bara vaknat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Har talat med HSB. En spolbil ska komma.
Bara vaknat och bläddrat nyheterna. Ska fixa frukost nu.
Varit på ica handlat o hämtmat paket
In a world where you can be anything, be kind.
Varit på läkarbesök och får en höjning av ecetalopram, samt att sätta in en dos av abilify och minska mängden risperidon. Är helt åt helvete med min ångest på morgnarna nu.
Usch då Wasp!
Nej, pratade med två ssk i torsdags och de hade ordnat snabb läkartid. Besöket gick bra i alla fall och vi var nöjda. Ångest har jag haft sedan januari 1972 under gymnasieåren. Började under en hockeymatch mellan Brynäs och Södertälje. Min pappa fick hämta mig på Gavlerinken som det hette då.
Jack shit
Sovit och ätit
Sovit och ätit
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har du gått i någon sorts psykoterapi för att reda ut var din ångest kommer ifrån?wasp wrote: ↑24 Feb 2025, 15:26 Nej, pratade med två ssk i torsdags och de hade ordnat snabb läkartid. Besöket gick bra i alla fall och vi var nöjda. Ångest har jag haft sedan januari 1972 under gymnasieåren. Började under en hockeymatch mellan Brynäs och Södertälje. Min pappa fick hämta mig på Gavlerinken som det hette då.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har bestämt vilka recept jag ska laga i veckan för matlådor till mig och exet. 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Exet? Låter mer som ni har ett förhållande.mrsearlgray wrote: ↑24 Feb 2025, 17:54 Har bestämt vilka recept jag ska laga i veckan för matlådor till mig och exet.![]()
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34