Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Eftersom jag inte vill flytta till något större och bättre utan trivs bra här jag bor!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen "vet" jag att allt är slut inom 7 år!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Därför tänker jag inte slösa min tid på att bli rik!
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 21 Feb 2025, 23:00 Några 100 tusen kronor så skulle jag vara nöjd med för att känna mig rik! Mer än så hade jag inte behövt.
Låter bra! Inom räckhåll m.a.o.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, men då måste jag spara i några år om jag ska kunna ha några 100 tusen kronor och jag vet inte om jag klarar av det? Det är redan tufft som det är!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har i alla fall tänkt spara det här året ut men sen får jag se om jag gör det nästa år med.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kontaktade Telia om varför jag inte mer kan surfa med min Lap Top Studio? Hon frågade mig vad för mobile router surf jag har? Jag svara TP-link som bara är runt ett år gammal. Hon tycker att jag ska skaffa ett nytt surfmobil. Förstår inte riktigt varför men när jag fick PC-tidningen idag så står det en nyhet om att man vill förbjuda TP-link på grund av säkerhetsrisk. :thumbdown:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Alltså, TP-link routrar vill man förbjuda!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Kineserna.. Spionutrustning i dom.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, tänk jag har min kinesiska Smart Watch på öppen psyk när jag skulle ta injektionen Risperdal eftersom jag glömde bort den när jag skulle iväg. Ringde öppen psyk att ta hand om min Smart Watch - det lovade sjuksköterskan.och sa att klockan väntar på mig. Sa, att jag tar med mig klockan nästa gång.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, det är som om jag hela tiden lever i den abstrakta 4-5 dimensioner som är mitt helvete sen våren 1990. Trauma på trauma - går runt-runt hela tiden. Hört sen igår natt bland annat besvärjelser röster som ofta är återkommande. Som om någon trollkarl gör hokus pokus mej. Ja, bara inse att satans ljud skrik, tinnitus, hörsehallucinationer och ljudillusioner har verkligen gjort mig knäpp i mitt liv.

Men nog om mig! Nästa gång jag skriver här på denna sida så ska jag ha roligare nyhet - tillexempel, senaste pryl nyheter som kommer till marknaden eller som redan finns.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

https://smartbirdcage.reliup.com/

Vad sägs om Reli Birddy som väntas komma i april för cirka 7500 kronor. Med andra ord, smart hem för fåglar.
Post Reply