Måste hitta passionen

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Jocke
Iridiummedlem

Re: Måste hitta passionen

Post by Jocke »

Geta wrote: 26 Feb 2025, 17:57Vem kan det?
Image

Det känns som att jag har blivit steriliserad som ung! Man har tagit ifrån mig den förmågan som jag inte kan förklara.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Min psykoterapeut var inne på den tanken.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Jocke, steriliserad hur då?
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Leakim97 wrote: 26 Feb 2025, 18:51 Jocke, steriliserad hur då?
Sexuellt och mänskligt bemötande har fråntagits mig pga småmobbning. Alltid känt mig utanför.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️

Post by Leakim97 »

Det är få som mobbar, utan anledning, tror jag. Skit I dem. De är Pathetic
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Man är ju som steriliserad av medicinerna oxå - noll libido. Väl därför man inte jagat villebråd på dejtmarknaden. Som ändå är förjävla oseriös.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Jag kan inte förstå varför jag gör saker mot min vilja? Eller varför vissa gör saker mot min vilja. Jag hör hur jag borde tänka, men fråntas den möjligheten, varför? Kanske andra hör samma melodi, men reagerar på ett annat sätt än mig. Därför tror dem kanske ett och annat om mig som inte stämmer.Jävla hörsel, jävla mediciner, jävla besserwissers som tror sig veta sanningen. Detta är av en existentiell kaliber, många säger att man dör litegrann varje dag.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jocke wrote: 26 Feb 2025, 20:44 Jag kan inte förstå varför jag gör saker mot min vilja? Eller varför vissa gör saker mot min vilja. Jag hör hur jag borde tänka, men fråntas den möjligheten, varför? Kanske andra hör samma melodi, men reagerar på ett annat sätt än mig. Därför tror dem kanske ett och annat om mig som inte stämmer.Jävla hörsel, jävla mediciner, jävla besserwissers som tror sig veta sanningen. Detta är av en existentiell kaliber, många säger att man dör litegrann varje dag.
Det är kanske andra än du själv som bestämmer i ditt liv. Det är kanske andras viljor som du följer. Det kan vara flera generationer tillbaka. Det går tvärs emot vad du själv vill. Där i korsdraget uppkommer schizofrenin.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Ja Geta! Det kan vara så! Har nog upplevt för många kränkande tillfällen, som nog kanske existerar än idag i form av de tankar jag tror mig höra? Men jag märker ofta att folk vill överbevisa att man har fel vid flera tillfälle per dag. Nu ett svårt ord när jag blir osäker, "kontribuera"? Det är märkligt att folk tycker jag kommer med konstiga ord? Jag tror det är den rena rama stressfaktorn som orsakar detta?
Post Reply