Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nu röstar rösterna i andevärlden om vem som är sjukast! Alla säger att det är jag Alexander.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det tror jag själv med!!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är.inte mitt fel att jag är sjukast för jag har aldrig varit frisk enligt psykiatrin/psykiatriker.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Då kan jag inte veta vad som är frisk ens!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag var smarta Alexander en gång i tiden som spelade frisk men ångrar det idag!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

En lustig sak jag hörde röster idag var: - "Alexander kan väl inte hjälpa att det skriker i hans huvud!". Skrik inte så högt sa dom andra till henne.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nä, men nu börjar det spöka i mitt hem igen. Det visslass och papperkasseprassel i förrådet där jag ska ha mitt hobbyrum sen. Sen spökade det andra saker samt jag har både ljudillusioner och röster. Det är inget nytt men jag skrev i alla fall.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nu minns jag en sak våren 1990! Aliens gjorde som jag kallar det för Operation Nål i min hjärna så det var Aliens som ligger bakom det här när det gäller mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vad är då Operation Nål? Dom Aliens opererar hjärnan med nålar när man ligger och "sover'.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag ser iallafall inte en Hellraiser Ball när jag blundar så jag är väl inte så psykotisk som jag var i höstas.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick se eliten ville se mig död och då ändrades min asteroid x-y-z koordination ännu mer rätt mot jorden. Då blev eliten rädda för mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Någons spegel gick sönder som betyder 7 års olycka!
Post Reply