Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad ser du fram emot?
När jag får en ny lampa över diskbänken. Ska ringa elektriker imorgon.
Att för första gången köpa med mig dagens lunch från ett sjaskigt hak. Har ätit lunch där ett par gånger och har även ätit mat från a'la carten till stor belåtenhet. Laga mat kan de allt.
Sova och att vara på bussen hem imorgon.
In a world where you can be anything, be kind.
Ta en dusch och sen ligga i nya rena lakan.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har bostadsrättsföreningen ingen firma som sköter om huset om det te x blir en läcka eller om strömmen krånglar, som kan fixa det? Borde ni ha, ta upp det på nästa möte. De behöver inte ha en på plats men en man kan ringa som man kan avtala tid med.
Företags ide i Skara där man anlitar en firma med kompetens inom el rörmokeri målning och annat som huset behöver, allt i ett
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag ringde en elektriker. Han kom på momangen. Det ingår inte i bostadsrättsföreningens åtaganden. Varför krångla till det.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Längtar tills mitt staffli kommer... vill bara kunna stå upp och måla.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Kan du använda rot-avdrag på elektrikerns arbete? I hyresrätt går det inte.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det är sånt som elektrikern fixar om det går. Tvivlar på att det gäller, när man byter ut en lampa. Tror inte att det blir så dyrt.