Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Gjorde illa stortån när jag skulle ta av mig vinterstövlarna. Snart dags att sluta med dem om ingen vinter kommer.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Har inte ätit något idag än, bara druckit te.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Min vovve var lite lös I magen tidigare idag. Jag hoppas att det inte blir magsjuka igen. Får se nu när vi går ut hur det går.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Kan inte komma på något idag.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har ännu inte fallit idag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har också stått på benen idag.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Fick ett varuprov idag. Av en parfym. Tyvärr så var det en herrparfym!

Jag har visserligen några herrar i mitt liv, men ingen av dem använder parfym vad jag vet.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har klumpat mig idag. Jag cyklar med Loppan som vanligt sen ett tag, och det har gått bra. Men idag var jag inte hemma på Hjärnkontoret - jag satt och tänkte på allt möjligt annat. Och var inte här och nu med 100% fokus på Loppan. Och såklart. Som hon gör. Tvärstannar för att skita. Hon gör så - jag måste vara med på signalerna som kommer innan hon stannar, det var jag inte idag. Jag fick landa på min skadade vänsterfot hårt och i fart ett par gånger. Jag har bara mig själv att skylla - klumpigt! Så nu har jag ont i foten. Men cykla är bättre än att promenera. Så det blir en cykeltur imorgon igen - och jag ska vara koncentrerad, beredd och hemma på hjärnkontoret !
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

50-årskalaset som jag måste närvara vid. Krångel.

Min mamma åker till Grekland samma dag, så jag har ingen hundvakt, utan jag är själv hundvakt. Måste alltså ta med bägge hundarna på festen.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

När vi har släktsammankomsterna är tre hundar med! Men de har lärt känna varandra så det går bra.
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Idag handlade jag. Upptäckte att jag har lämnat glasögonen någonstans när jag skulle se ett sms. Svor lite svagt. Kom till kassan….VAR är min plånbok? Tur att jag har lagt in apple pay. Så kunde betala med telefonen. Sen en nervös promenad hem. Glasögonen låg i hallen. Lite letande och plånboken låg skrivbordet i sovrummet.
Målningen är själens spegel
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Missat årsmötet i kyrkan. Sovit för länge.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply