Mrsearlgray's målnings tråd.
Moderator: Moderator 1
Re: Mrsearlgray's målnings tråd.
Den var riktigt häftig!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tack Dave och Richard! Ja lite otäck tycker jag med.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska testa att måla lite i akryl nu tror jag, har mycket akrylfärger som jag borde använda. Hatar dock hur snabbt det torkar!
Jag ska köpa lite akrylfärg, har ett projekt att fixa - en tavla som jag ärvde av syrran och som jag har gjort. Min syrra var mode och inredningsmedveten, och ändrade stil i sitt hem ganska ofta. Men hon hade hela tiden kvar min tavla. Det arvet ska jag förvalta och göra den fin igen. Jag är ledsen för att den inte var perfekt när den var hos henne.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Åh vad fint att göra för att liksom, minnas henne. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:12 Jag ska köpa lite akrylfärg, har ett projekt att fixa - en tavla som jag ärvde av syrran och som jag har gjort. Min syrra var mode och inredningsmedveten, och ändrade stil i sitt hem ganska ofta. Men hon hade hela tiden kvar min tavla. Det arvet ska jag förvalta och göra den fin igen. Jag är ledsen för att den inte var perfekt när den var hos henne.
Ja, jag har mycket grejer efter henne - möbler, tavlor/planscher, textilier och sånt. Jag är omgiven avviknes ande. Nu har jag en förmåga att göra saker till mina, alltså känslomässigt - men vart jag ser mig i lägenheten finns hon, hennes ande, hennes smak, hennes renoveringar av möbler - hennes själ. Det är ju fint, men det är förjäkla orättvist - att hon inte fick hänga med längre, här i livet.mrsearlgray wrote: ↑06 Mar 2025, 13:53Åh vad fint att göra för att liksom, minnas henne. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:12 Jag ska köpa lite akrylfärg, har ett projekt att fixa - en tavla som jag ärvde av syrran och som jag har gjort. Min syrra var mode och inredningsmedveten, och ändrade stil i sitt hem ganska ofta. Men hon hade hela tiden kvar min tavla. Det arvet ska jag förvalta och göra den fin igen. Jag är ledsen för att den inte var perfekt när den var hos henne.
amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:59Ja, jag har mycket grejer efter henne - möbler, tavlor/planscher, textilier och sånt. Jag är omgiven av hennes ande. Nu har jag en förmåga att göra saker till mina, alltså känslomässigt - men vart jag ser mig i lägenheten finns hon, hennes ande, hennes smak, hennes renoveringar av möbler - hennes själ. Det är ju fint, men det är förjäkla orättvist - att hon inte fick hänga med längre, här i livet.mrsearlgray wrote: ↑06 Mar 2025, 13:53Åh vad fint att göra för att liksom, minnas henne. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:12 Jag ska köpa lite akrylfärg, har ett projekt att fixa - en tavla som jag ärvde av syrran och som jag har gjort. Min syrra var mode och inredningsmedveten, och ändrade stil i sitt hem ganska ofta. Men hon hade hela tiden kvar min tavla. Det arvet ska jag förvalta och göra den fin igen. Jag är ledsen för att den inte var perfekt när den var hos henne.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja det förstår jag. Måste vara jättetufft att gå igenom. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:59Ja, jag har mycket grejer efter henne - möbler, tavlor/planscher, textilier och sånt. Jag är omgiven avviknes ande. Nu har jag en förmåga att göra saker till mina, alltså känslomässigt - men vart jag ser mig i lägenheten finns hon, hennes ande, hennes smak, hennes renoveringar av möbler - hennes själ. Det är ju fint, men det är förjäkla orättvist - att hon inte fick hänga med längre, här i livet.mrsearlgray wrote: ↑06 Mar 2025, 13:53Åh vad fint att göra för att liksom, minnas henne. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:12 Jag ska köpa lite akrylfärg, har ett projekt att fixa - en tavla som jag ärvde av syrran och som jag har gjort. Min syrra var mode och inredningsmedveten, och ändrade stil i sitt hem ganska ofta. Men hon hade hela tiden kvar min tavla. Det arvet ska jag förvalta och göra den fin igen. Jag är ledsen för att den inte var perfekt när den var hos henne.
Jo så är det väl. Men livet har sin gång. Jag vi saknar henne. Men det är som det är. Skit händer. Livet är skört. Man måste försöka att gå vidare. Men hon finns alltid med mig, andligt.mrsearlgray wrote: ↑06 Mar 2025, 14:00Ja det förstår jag. Måste vara jättetufft att gå igenom. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:59Ja, jag har mycket grejer efter henne - möbler, tavlor/planscher, textilier och sånt. Jag är omgiven avviknes ande. Nu har jag en förmåga att göra saker till mina, alltså känslomässigt - men vart jag ser mig i lägenheten finns hon, hennes ande, hennes smak, hennes renoveringar av möbler - hennes själ. Det är ju fint, men det är förjäkla orättvist - att hon inte fick hänga med längre, här i livet.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja men precis. Men försök komma igång med målningen igen, tror säkert hon skulle ha uppskattat det. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 14:51Jo så är det väl. Men livet har sin gång. Jag vi saknar henne. Men det är som det är. Skit händer. Livet är skört. Man måste försöka att gå vidare. Men hon finns alltid med mig, andligt.mrsearlgray wrote: ↑06 Mar 2025, 14:00Ja det förstår jag. Måste vara jättetufft att gå igenom. <3amandara wrote: ↑06 Mar 2025, 13:59
Ja, jag har mycket grejer efter henne - möbler, tavlor/planscher, textilier och sånt. Jag är omgiven avviknes ande. Nu har jag en förmåga att göra saker till mina, alltså känslomässigt - men vart jag ser mig i lägenheten finns hon, hennes ande, hennes smak, hennes renoveringar av möbler - hennes själ. Det är ju fint, men det är förjäkla orättvist - att hon inte fick hänga med längre, här i livet.