Ja precis, gillar dock inte att bråka här på viska egentligen så brukar hålla mig undan de mer politiska trådarna pga det. Skriver ibland såklart men inte så mycket som jag kanske hade gjort om jag inte hade brytt mig om att hålla viska lugnt.
Har märkt det. Höll precis på att skriva ett långt utlägg om religion, men ångrar mig för att det inte kommer att leda någon vart här
Haha! Jo tyvärr är det lite så... Och som sagt hatar att bråka på ett ställe som jag vill ska kännas som en fristad...
Jag petar bara lite, ibland Den enda gången jag inte känner mig hemma här är när någon vägrar diskutera och argumentera för sin sak. Sånt gör mig sne.
Köpte ett sexpack c-c. När jag kom hem insåg jag att jag köpt Originalet, inte Zero. Eftersom jag har diabetes, går det inte att dricka den sockrade varianten, så jag fick åka tillbaka till affären. De hade förstås inte sexpack Zero, men jag köpte 5 lösa Zero och behövde bara betala 9 kr emellan. Nöjd.
Nu har jag en blå skinnjacka och snart en svart också. Då vill jag bara ha en ljus färg också. Men det är ingen panik. Jag väntar tills den rätta dyker upp.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen