Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Dags att jag byter om och gör mig i ordning.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ska föna håret o sminka mig
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vaknar till. 40 minuter kvar till promenad.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ser på hur det skymmer ute.
Jag trivs bra här i stan i min nya lägenhet men ibland känner jag att jag inte får nog med tid ute i naturen. Särskilt nu på vintern när det är snö i skogen vid Gammlia.
Som tur är finns det otroligt många träd (björkar) planterade längs gatorna i staden. Och ibland får jag en skymt av månen när vi är ute.
Jag trivs bra här i stan i min nya lägenhet men ibland känner jag att jag inte får nog med tid ute i naturen. Särskilt nu på vintern när det är snö i skogen vid Gammlia.
Som tur är finns det otroligt många träd (björkar) planterade längs gatorna i staden. Och ibland får jag en skymt av månen när vi är ute.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Exet har precis hämtat sina matlådor, pratade lite också.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Dricker mer te, målat upp en skiss på canvas.