Nissegossen wrote: ↑11 Mar 2025, 17:22
Om du Miika har svårt att få luften till dig genom näsan om du är förkyld eller har svårt att andas pga Kol pröva att sitta och sova det är lättare att andas genom näsan då. Bara ett tips jag själv upptäckte under pandemin de upptäckte samma sak och de skrev om det tidningen, det var därför jag ofta har sovit sittandes sedan dess
Geta wrote: ↑11 Mar 2025, 19:15
Skrev dagbok och kollade blodsockret. Lingongrova är inte så bra för det.
Det finns Lingongrova Special som är bättre för blodsockret än Lingongrova, men smaken är inte lika god. Man får kompromissa. Gott bröd och nöjd nuna eller tråkig limpa och evigt tuggande?
Det finns Lingongrova Special som är bättre för blodsockret än Lingongrova, men smaken är inte lika god. Man får kompromissa. Gott bröd och nöjd nuna eller tråkig limpa och evigt tuggande?
Ja, jag tycker att den söta Lingongrovan är godare än Specialaren.
mrsearlgray wrote: ↑11 Mar 2025, 21:57
Har borstat tänderna noggrant nu och ska sova. Min rutin som jag får börja om med nu är mellanrumsborstar, munskölj och tandborstning...
Hoppas det ordnar sig för dig och du blir fri från besvär.
mrsearlgray wrote: ↑11 Mar 2025, 21:57
Har borstat tänderna noggrant nu och ska sova. Min rutin som jag får börja om med nu är mellanrumsborstar, munskölj och tandborstning...
Så gör jag. Fick komma till en så bra tandhygienist som instruerade mig.
Ja, jag tycker att den söta Lingongrovan är godare än Specialaren.