Vad är du glad över idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är du glad över idag?
På lördagar verkar hemlösa samlas på busstaionen med många väskor och kassar. Vet inte var de är annars.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tacksam över memphis! Pushade mig att "damma av cykeln" för några år sedan! Har gjort att jag cyklar nästan året runt.

Hercules723 wrote: ↑11 Mar 2025, 15:42 Tacksam över memphis! Pushade mig att "damma av cykeln" för några år sedan! Har gjort att jag cyklar nästan året runt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Att jag har hittat en så bra frisör! länge sen jag var så här nöjd
Att jag inte blev sjuk, mådde så illa igår.
Känner mig inte glad idag.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jo jag är glad för att det är bar asfalt på gatorna här i Umeå. Skönt att gå stadigt efter en isig vinter.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Glad över att jag orkar ta tag i saker igen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag fixade med håret i morse. Gjorde vågor med en plattång. Men tyvärr är det kallt,så jag måste ha mössa.
Sån här. Stentuff.

Haha, vid första titten såg datorn ut att vara ett akvarium och jag tänkte "men zoegas har väl aldrig skrivit att han har ett akvarium?", haha.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.