Speltråden
Moderator: Moderator 1
Re: Speltråden
Den där pengaräknaren på Svenska Spel räknar även bortspelade vinstpengar. Så det har inte varit så dyrt som jag befarade. Har ingen aning alls hur det ligger till.
Den där Gyökeres den latmasken,,, Är för påverkad av nån patriotism när jag bettar. Noam Chomsky kalla sånt för masspsykos när fans håller på lag. De har ingen verklig koppling till spelarna. 

Det var ingen billig kväll. Åkte på alla lappar.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Trist det inte blev något i potten att lägga på rouletten. Men det kommer fler kvällar med fotboll.
Everton - Manchester United. Högre odds på United och bortaplan. De har gått dåligt, men jag hoppas på United.
OK, det var den hundringen. Whatever.
Satte in 200. Var uppe i 600 på roulette sen bytte jag till slots och de lura mig. Sen 400 på Black Jack. Sen var den 200 slut. Spelpaus påstår jag spelat bort 835 nu.
Why, why, why Delilah?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag har kommit på det! Man ska inte spela när man är hög och full.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har listat ut det, att det är bara bluff allt med höga insatser med betting. Möjligtvis att det funkar i USA. Men spela på asiatiska sajter? Lycka till att plocka ut pengarna om du vunnit rejält. Tycker det låter för bra för att vara sant.
Jag läser om många på Reddit att de blir avstängda om de vinner. Får max sätta en hundring om det visar sig gå med vinst pga skills.Hercules723 wrote: ↑25 Mar 2025, 13:03 Jag har listat ut det, att det är bara bluff allt med höga insatser med betting. Möjligtvis att det funkar i USA. Men spela på asiatiska sajter? Lycka till att plocka ut pengarna om du vunnit rejält. Tycker det låter för bra för att vara sant.