Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Är på jakt efter små kavajer och lätta jackor som man kan ha som ett tredje lager utan att för den skull bli varm. Men det är ingen brådska. Jag vill helst ha en liten beige mockajacka. Rätt som det är dyker den upp.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Det är tillåtet, helt vanlig telefon. Stalkers och kriminella köper dom, pga priset. Det är bara att kasta när man är färdig. Nu måste man registrera sitt simkort för att ringa just för den grejen. Men så är det inte i utlandet. Så de kallas "Burnerphone" Finns många modeller även små smartphones.
https://vi.aliexpress.com/item/10050066 ... pt=glo2vnm
Andra modeller:
https://vi.aliexpress.com/w/wholesale-m ... l.search.0
Har beställt en keps jag fastna för.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Tack zoegas 

Hönsnät och träbalkar så katterna kan sola på balkongen
Jag hade aldrig något nät på balkongen och katten hoppade aldrig över räcket.
Min pappas balkong i Solna hade ett runt räcke, uppe på sjätte våningen. Ändå gick katten där uppe. Jag fick hjärtsnörp!
En annan gång bodde pappa på tredje våningen. Samma katt ramlade ut från balkongen, men lyckades få ett tag med sina klor i en gardin som grannen under hade på sin balkong.
Helt plötsligt ser grannen en katt som hänger i gardinen. Allt slutade väl.
En annan gång bodde pappa på tredje våningen. Samma katt ramlade ut från balkongen, men lyckades få ett tag med sina klor i en gardin som grannen under hade på sin balkong.
Helt plötsligt ser grannen en katt som hänger i gardinen. Allt slutade väl.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nu är det väl någon lag på att ha nät på balkongen för katter.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nu blev jag sugen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Blir väl att beställa en ny karda då. Måste kunna borsta min hund för hon fäller så mycket