Blir alla muskler tränade vid bänk mark böj och chins?
Biceps triceps bröst rygg quads hamstrings?
Moderator: Moderator 1
Tror allt tränas med de övningarna.
Tycker inte jag ökat på säkert 6 månader iaf. Säkert längre.Leakim97 wrote: ↑16 Mar 2025, 08:45 Men iaf 1 gång per muskel inte optimalt, mycket sämre styrkeökningar och muskelökning
Om du tränar måndag, så är musklerna redo att tränas igen på senast torsdag. Då är det dags igen.
Annars om du kör måndag och sen väntar till nästa måndag, ja det är klart, du kanske kan bli starkare och gå framåt men på ett mycket mer saktare sätt
Nä om du kör bänk mark Chins böj en gång i veckan så är det inte konstigt att du inte ökar. Det lättaste är att köra specifika övningar för varje muskel (tycker jag)Zoidar wrote: ↑16 Mar 2025, 08:58Tycker inte jag ökat på säkert 6 månader iaf. Säkert längre.Leakim97 wrote: ↑16 Mar 2025, 08:45 Men iaf 1 gång per muskel inte optimalt, mycket sämre styrkeökningar och muskelökning
Om du tränar måndag, så är musklerna redo att tränas igen på senast torsdag. Då är det dags igen.
Annars om du kör måndag och sen väntar till nästa måndag, ja det är klart, du kanske kan bli starkare och gå framåt men på ett mycket mer saktare sätt