Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För att uppfylla kriterier som telepati krävs vissa psykiska symptom och tinnitus!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fast det är klart! Enligt psykiatrin så klassas telepati som vanföreställning. För säger man att man har telepatiska förbindelser med omgivningen då uppfyller man i samma veva, kriteriet - psykisk sjuk!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så jag börjar misstänka mer och mer att det är Aliens "De Grå" som har kommit på att psykiatrin måste finnas för att de ska kunna fortsätta att experimentera med människor. De vill att människan ska komma upp till någon slags elitnivå som de Aliens "De Grå" är. Dock min egen teori!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, om man inte hade syfte att experimentera om människor så kunde man lika gärna eliminera alla sjuka människor! För vad ska man med psykisk och fysisk sjuka om man inte vill ha dom till experiment?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ni sitter jag väl inte inne med hela sanningen men delvis har jag i alla fall rätt!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det är väl inte vanligt att man blir kidnappad utav Aliens men desto mer vanligt är det att man bli psykisk kidnappad idag!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kämpar fortfarande med att göra den perfekta bilden att röra en asteroid, än så länge har jag inte fått till det - tycker jag:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det som är ristat årtal stämmer inte men ni som läst min tråd tidigare vet vilket år det är:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Gjorde en illustration en staty av mig själv när jag är typ 100 år eller nåt - är inte nöjd med bilden:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Den här illustrationen som jag har skapat är mer jag som staty:

Image
Post Reply