Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Efter LPT 1998 blev jag erbjuden boendestöd men tackade nej.
Positivt att ha nån att prata med 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jaha? Jag såg inte dig Herkules! Inte vad jag vet i allafall 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- Hercules723
- Hafniummedlem
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det måste varit en empatisk släkting!? Jag har insett sista tiden att mina släktingar kanske inte är mest empatiska i världen. Nåt jag typ trott tills jag hittat folk som verkligen är empatiska.
Jag föreslog att boendestödet skulle gå ut och gå med mig och prata med mig men det var inte deras uppgift sas det.
Det var taskigt mot dig Geta. Det är nog många som får stöd för att ha nån att prata med.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, utan den släktingen hade jag varit körd. Är tacksam för att denna inte gav upp hoppet om mig, utan stöttade mig igenom några svåra år.Hercules723 wrote: ↑25 Mar 2025, 17:10Det måste varit en empatisk släkting!? Jag har insett sista tiden att mina släktingar kanske inte är mest empatiska i världen. Nåt jag typ trott tills jag hittat folk som verkligen är empatiska.
'cause the freak inside controls my mind