Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Hur har du lärt känna henne?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Via andra kvinnor som känner mig!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fade To Grey (Extended Version:

https://www.youtube.com/watch?v=tbMAY2Mx1bE
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, det var efterverkningar av den första låten!

Jag har inte haft sex på länge!

Annars, när en kvinna kollapsade hemma hos mig i köket! Hon hade inga trosor på sig och när jag ringde ambulansen för att de ska hjälpa henne så tänkte jag: - "Helvete dom två kvinnliga ambulansvårdare tror väl att jag har våldtagit henne när hon bara ligger på köksgolvet och inte har trosor på sig!". Hursomhelst, ena ambulansvårdaren sa i slutändan: - "Nej, du är ingen våldtäcksman!".

Helvete - jag gillar inte sex när jag blir misstänkt för det ena och det andra. Kuken slakar direkt om det är så. Jag gillar inte våldssex utan vill ha bara vaniljsex - för det känns mer som förälskelse då som är äkta.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, hade en märklig dröm om en patientkvinna som var på samma psykavdelning som jag var på åren 1990–1992. Jag drömde att hon var illa utsatt utav psykiatrin - att hon var liksom så illa utsatt som jag var när jag var ung när jag var tvångsinlagd/tvångsmedicinerad. Kände igen hos henne vad hon plågades av så jag ville verkligen hjälpa henne.

Försökte tolka drömmen och kom fram till att hon är riktigt psykisk sjuk som jag var på 1990-talet!

Hon kvinnan som var psykpatient fick jag bara hålla handen men hon knullade en annan manlig psyke patient som var äldre än mig och sen misstänker jag att hon även knullade psykevårdare som jag gjorde.

Precis som om det var någon slags en tävling om vem som kan knulla psykevårdare - vi som var psykpatienter! Något sådant?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag älskade verkligen Annika då när jag var 19 år gammal! Men hon var för svår för mig som borderline Ann-Christin var som jag också älskade! De psykpatienter var väldigt attraktiva för mig men allt för komplicerade för mig fast jag själv kan vara komplicerad.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Kvinnor vill bara hålla handen ibland - och det får dom gärna för mig men jag hade kunnat ge dom mer ändå:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Så fort jag blir skuldfri så ska jag skaffa Securitas Hemlarm!

Om ni inte visste det så har det skett 6 mordbränder under 5 dagar i området jag bor för ett tag sedan. Även intill mig skedde det mordbrand men tack och lov så upptäckte grannen och kunde ringa 112 så de han släcka innan branden togs vid.

Och häromdagen så hade en utav mina väninnor vittnat om ett inbrott utanför sitt hem!

Vad är det som händer?

Jag fattar ingenting?

Här jag bor så hände detta för ett litet tag sedan - det är i samma bostadsområde:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Och den här kristna kvinnan som lånar pengar till mig ibland som bor cirka 150 meter bort och som är rik på ett sätt. Den byggnaden har varit utsatt för så många inbrott bara på några månader. De fattiga vill åt rikas pengar - helt enkelt måste det vara!?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Det har alltid annars varit lugnt område av den här delen av stan jag bor men på senare år så börjar det balla ur mer och mer!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag misstänkte Zoegas direkt! Nej, jag skämtade bara! :lol:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hade velat ha mer folköl men jag får nöja mig med ägg och bacon - hoppas mitt hjärta pallar för det ikväll eftersom jag har hjärtflimmer!
Post Reply