Ja bland annat men också att det hänt lite obehagliga saker i helgen… fick sova med lampan tänd inatt…Hercules723 wrote: ↑30 Mar 2025, 22:31Det är väl inte med din mamma? I februari var jag superparanoid en period, trodde bland annat farsan hade maffia efter sig! Helt knäppt.mrsearlgray wrote: ↑30 Mar 2025, 21:36Nja men det har varit obehagligt och känns som att jag borde vara försiktig typ
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur mår du?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Okej. Skrivaren på jobbet är trasig än. Kan inte skriva ut bilder till min dagbok…
In a world where you can be anything, be kind.
Trött som en gnu, annars ok. Mår 6 av 10.
Tror jag har för lite Zyprexa.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Stressad nu också, fk har inte ringt tillbaka än, har gått över 5 timmar nu och bara allmänt stressad.
Älskar Zyprexa. Har nu bara 15mg men 5 mer vid behov. Har haft som mest 30mg.
In a world where you can be anything, be kind.
Blir så fucking trött på 30mg. Men 20 iaf. Det får jag nog ha.
Har aldrig testat zyprexa. Har haft risperdal sedan 1998.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jag blir inte trött på zyprexa, nuförtiden. Men sover sjukt oroligt och är trött på dagarna. För att jag minskat ner den narkotikaklassademedicinen imovane från 15 mg till 5 mg. Massa osköna drömmar oxå, det kan vara en biverkning. Men jag tänker aldrig igen sova så tungt vid 22 att granntanten ringer och klagar på att jag snarkar. Japp ok hon är jäkligt överkänslig.
Men jag vill inte ha en andningsdepriversnde medicin. Som dessutom är narkotiksklassad. Även om jag inte känner någon narkotisk effekt. Sover bara jävligt skumt, på den. Ok jag har utsättningssymptom. Det är det värt. För att bli knarkfri och slippa sömnapné diagnos. Enligt min klocka har jag aldrig några andningsuppehåll. Ok jag snarkar. Men tanten under är jävligt tetig på varje ljud som kan tänkas komma från min lägenhet inklusive Loppan. Kan man få snarka ifred tack? Men imovane gör det sannolikt inte bättre. Jag är som en död. Konstgjord sömn.
Men jag vill inte ha en andningsdepriversnde medicin. Som dessutom är narkotiksklassad. Även om jag inte känner någon narkotisk effekt. Sover bara jävligt skumt, på den. Ok jag har utsättningssymptom. Det är det värt. För att bli knarkfri och slippa sömnapné diagnos. Enligt min klocka har jag aldrig några andningsuppehåll. Ok jag snarkar. Men tanten under är jävligt tetig på varje ljud som kan tänkas komma från min lägenhet inklusive Loppan. Kan man få snarka ifred tack? Men imovane gör det sannolikt inte bättre. Jag är som en död. Konstgjord sömn.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Oj, vad jobbigt. Önskar paranoian försvinner för dig och måendet blir bättre!mrsearlgray wrote: ↑31 Mar 2025, 08:55Ja bland annat men också att det hänt lite obehagliga saker i helgen… fick sova med lampan tänd inatt…Hercules723 wrote: ↑30 Mar 2025, 22:31Det är väl inte med din mamma? I februari var jag superparanoid en period, trodde bland annat farsan hade maffia efter sig! Helt knäppt.mrsearlgray wrote: ↑30 Mar 2025, 21:36
Nja men det har varit obehagligt och känns som att jag borde vara försiktig typ

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tack! Känns lite bättre idag, har försökt fokusera på annat genom att städa.Hercules723 wrote: ↑31 Mar 2025, 16:11Oj, vad jobbigt. Önskar paranoian försvinner för dig och måendet blir bättre!mrsearlgray wrote: ↑31 Mar 2025, 08:55Ja bland annat men också att det hänt lite obehagliga saker i helgen… fick sova med lampan tänd inatt…Hercules723 wrote: ↑30 Mar 2025, 22:31 Det är väl inte med din mamma? I februari var jag superparanoid en period, trodde bland annat farsan hade maffia efter sig! Helt knäppt.![]()