Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad gör du just nu?

Post by Geta »

Jag trivdes väldigt bra, när jag jobbade på gynekologisk avdelning som sjukvårdsbiträde ett år. Var med på många undersökningar.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Såg på TV en svensk pandominteater från Kongo och en ungmamma där i publiken hur hon reagerade på uppvisningen i pandominteatern, en teater utan ljud är universell och alla förstår, hon på teatern visade en gyneklog som pillade på clittan och man såg reaktionen både på hon från teatern och mammn, så helt plötsligt tjoff sätter hon in knytnäven i vagina och minen från mamman var obetalbar, resten får ni tänka ut själva, det är vad jag kommer ihåg
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Går strax till köket och lagar middag och nu måste jag bara vinkla persiennerna, det dsista ser jag knappt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ja. Men det råkar man ut för ibland. En gång för inte så länge sen, på VC, var det en snubbe som såg ut som en liten liten afrikansk medicinman eller annan galen människa. Han rotade i mitt underliv. Inte kul. Man får ändå se ut och bete sig. Men han var typ guttural.
Last edited by amandara on 02 Apr 2025, 17:26, edited 1 time in total.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag hade en kvinnlig gynekolog som alltid strök på insidan av låret. Hatade henne. Men hon försvann, tack och lov. Annars hade jag fan anmält henne.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vid gynekologiska undersökningar på avdelningen ringde läkaren i en klocka. Då fick man ställa upp som sjukvårdsbiträde. Läkaren var aldrig ensam med patienten under undersökningar. Jag märkte inte att det gick anmärkningsvärt till.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Nej men det är ett utsatt läge. Spreta med benen i en jävla tortyrstol. Man vill inte ha vem som helst att rota där. En annan sak jag stör mig på - är att varje gång på tv det är tal om kvinnors gynekologiska hälsa, är det en kvinna med benen spretande i en gynstol filmad. Ingen mans kuk med prostatacancer eller annat som har med underlivet att göra, exponeras på det sättet. Osmakligt.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Men det är väl enda sättet att göra en gynekologisk undersökning.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

En del gynekologer lägger ett lakan över benen så att man känner sig lite mer skyddad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Geta wrote: 02 Apr 2025, 17:36 Men det är väl enda sättet att göra en gynekologisk undersökning.
Jo en gynekologisk undersökning är en gynekologisk undersökning, det går aldrig att komma ifrån - rätt obehagligt hursomhelst. Men de kan ju vara professionella.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Den där afrikanska medicinmannen till gynekologisk gjorde ett ”snifftest’. Jag ba - snifftest?
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

amandara wrote: 02 Apr 2025, 17:25 Jag hade en kvinnlig gynekolog som alltid strök på insidan av låret. Hatade henne. Men hon försvann, tack och lov. Annars hade jag fan anmält henne.
En gjorde så för att inte gå pang på rödbetan?
In a world where you can be anything, be kind.
Post Reply