Ja det kan man, det är kroppsegna ämnen - men det går inte på högkostnadsskyddet. = blir ganska dyrt.
Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
En psykiatrisjuksköterska sa dessutom till mig att det har kommit nya studier som indikerar att man måste ta minst 10 mg Melatonin per kväll för att se effekt på sömnen. En burk har 100 tabletter och en tablett 1 mg? Går då åt ganska snabbt om studierna stämmer.
'cause the freak inside controls my mind
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hade värsta Alice i underlandet drömmen nu när jag sov: Vaknade upp i drömmen och det var grus i hela lägenheten, gick inte att sopa upp utan att det genererades mer, sen blev jag kort som ett barn när jag försökte öppna dörren, hade också vandrat i sömnen till hemköp och handlat och grät av frustration i drömmen... Vaknade upp stressad efter den drömmen känner jag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Minns ej tyvärr. 

Drömde nån konstig dröm, att min pappa mådde jättedåligt, men det hela utspelade sig på min gamla arbetsplats. Samt grät jag i drömmen för min mormor. I verkligheten har jag inte fällt en tår, då det var så väntat o att hon blev så gammal.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
I natt var jag aspackad och flörtade med min sambo. Han var ointresserad. Sedan letade jag efter en laddare i ett trapphus.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag drömmer massa nu när jag har slutat med imovane, vilket jag bara gjorde väldigt sällan innan.
En gammal klasskompis klippte håret på mig.
Jag har slutat med veneflaxin. Det gör att jag drömmer nästan varje natt. Det var helt svart om nätterna innan. Som om man vore nån jävla robot som stoppas i skit av psykiatrin.
Det blåse enormt och det blev översvämmning. Fönsterna brast och det forsade in vatten. Jag drömmer rätt ofta om katastrofscenarion.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Drömde jag vann 5000 spänn på roulette.
För några nätter sedan drömde jag att hyresvärden skickade sms till mig. "Vi vill inte ha några svartingar i våra hyreshus!". Först tänkte jag "men varför skriver de så till mig? Jag är ju likblek." och sedan tänkte jag vidare "usch, vilka äckliga rasister!". Udda dröm.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.